Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تصویب لایحه دو فوریتی شهرداری مشهد از سوی شورای اسلامی شهر، 27 خط ناوگان اتوبوسرانی به صورت محدود از دوشنبه ابتدای اردیبهشت ماه فعال خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، با تصویب شورای اسلامی شهر مشهد، از روز دوشنبه اول اردیبهشت ماه خدمات رسانی محدود ناوگان اتوبوسرانی شهرداری مشهد در شیفت صبح از ساعت 6 الی8:30 و شیفت عصر از ساعت 16:30 الی 19 به شهروندان ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در روزهای جمعه و تعطیل رسمی، اتوبوس ها فعال نخواهند بود.

بر این اساس27 خط شهری شامل خط یک؛ بی.آر.تی از مبدا پایانه امام رضا(ع) تا مقصد پایانه طبرسی، خط سه بی.آر.تی از مبدا شهرک شهید باهنر و پایانه مصلی تا مقصد انتهای امامیه و پایانه الهیه، خط دو تندرو از مبدا پایانه خواجه‌ربیع تا مقصد پایانه انقلاب اسلامی، خط 3 تندرو از میدا پایانه الهیه تا مقصد پایانه شهید مفتح، خط 4 تندرو از مبدا پایانه الهیه تا مقصد پایانه امام رضا (ع)، خط 8 تندرو از مبدا پایانه انقلاب اسلامی، میدان آزادی تا مقصد پایانه انقلاب اسلامی، خط 9 تندرو از مبدا پایانه انقلاب اسلامی، پل فجر تا مقصد پایانه انقلاب اسلامی، خط 10 با مبدا پایانه غدیر تا مقصد پایانه وکیل آباد، خط 14.1 از مبدا پایانه الهیه تا مقصد پایانه آزادی، خط 22.2 از مبدا پایانه گردشگری تا مقصد پایانه انقلاب اسلامی خط 28.1 از مبدا پایانه مصلی تا مقصد پایانه فلسطین، خط 37.1 از مبدا پایانه شهید مفتح تا مقصد پایانه فلسطین فعال خواهند بود.

همچنین خط 38 از مبدا پایانه خواجه‌ربیع تا مقصد کوهسنگی، پایانه زکریا، خط 41 از مبدا نیزه تا مقصد همت‌آباد-طرق، خط 49 از مبدا پایانه شهدا تا مقصد شهرک مهرگان، خط 57 از مبدا گلشهر تا مقصد پایانه شهید هاشمی‌نژاد، خط 71.1 از مبدا پایانه انقلاب اسلامی تا مقصد شهرک ابوذر-پایانه صبا، خط 76 از پایانه انقلاب اسلامی تا مقصد قائم-بوتان، خط 88 از مبدا پایانه خواجه‌ربیع تا مقصد پایانه آزادی، خط 89 از مبدا پایانه الهیه تا مقصد پایانه فلسطین، خط 98.1 از مبدا پایانه آزادی تا مقصد سرافرازان، خط 205 از مبدا پایانه فردوسی تا مقصد سه راه فردوسی و خط 701.1 از مبدا پایانه انقلاب تا مقصد ایوان طرق به شهروندان خدمات رسانی خواهند داشت.

ضمن اینکه خط 1043 از مبدا شهید قربانی تا مقصد پایانه شهید هاشمی‌نژاد، خط 1094 از مبدا انتهای شاهد تا مقصد انتهای بولوار لادن، خط 1096 از مبدا انتهای توس 91 تا مقصد انتهای بلوار لادن ،خط 1506 از مبدا انتهای کریم آباد تا مقصد بولوار شارستان نیز از اول اردیبهشت فعال خواهند بود.

همچنین در کنار 27 خط شهری، ناوگان اتوبوسرانی با خطوط 40 - 206 - 207 - 302 - 303 - 304 - 305 - 306 - 307 - 401 - 402 - 501 - 502 - 503 - 504 - 505 - 506 – 704به ساکنان حومه شهر مشهد نیز خدمات رسانی خواهد داشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا در مشهد کرونا در ایران مبدا پایانه انقلاب ناوگان اتوبوسرانی پایانه شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۱۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸۹۱ هزار مسافر از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج دست نشان در این زمینه با اشاره به رشد چشمگیر تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین افزود: طی یک سال گذشته در مجموع ۸۹۱ هزار و ۷۶۵ مسافر ایرانی وخارجی از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده‌اند که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته که ۶۷۷ هزار و ۲۵۹ مسافر بود، رشد نزدیک به ۳۲ درصدی دارد.

وی اظهار کرد: از مجموع تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین در یکسال گذشته به تفکیک ۴۸۳ هزار و ۷۵۰ نفر مسافر ایرانی و بیش از ۴۰۸ هزار نفر مسافر خارجی بوده‌اند.

دست نشان یاد آور شد: همچنین در این مدت ۱۲ هزار و ۸۳۷ دستگاه ناوگان مسافری به تفکیک شامل ۴ هزار و ۵۰۳ دستگاه ناوگان ورودی و ۴ هزار و ۴۹۵ دستگاه ناوگان خروجی از این پایانه مرزی تردد داشته‌اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد کاهش یافته است.

وی در خصوص تردد ناوگان باری از پایانه مرزی تمرچین نیز خاطر نشان کرد: در مدت زمان ذکر شده، ۱۰۳ هزار و ۶۷۸ دستگاه ناوگان باری از این پایانه مرزی تردد داشتند که به تفکیک ۵۰ هزار و ۵۸۷ دستگاه ناوگان ورودی و ۵۳ هزار و۹۱ دستگاه ناوگان خروجی را شامل می‌شود که این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۲ درصد افزایش یافته است.

کد خبر 6081529

دیگر خبرها

  • امسال تعداد اتوبوس‌های تهران به ۸۰۰۰ دستگاه می‌رسد؟
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • دریافت وجه نقد از سوی رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه ممنوع است
  • بیش از ۸۹۱ هزار مسافر از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند
  • اراک؛ مقصد بعدی اتوبوس های برقی/ درخواست از دولت برای احداث ایستگاه های شارژ
  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد
  • گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج
  • تکذیب شایعه تعطیلی فرودگاه‌ها/ برقراری پرواز از مبدا و مقصد ایران
  • اعلام صفر تا صد نقل و انتقال دانشجویان/ ۱۵ خرداد؛ آخرین مهلت نام نویسی 
  • افزایش بهای خدمات اتوبوسرانی مشهد از اول اردیبهشت