Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-28@08:37:51 GMT

گزارش نهایی قیمت طلا 26 فروردین 99

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۳۲۰۴

به گزارش صدای ایران امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 6 میلیون و 498 هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم 6 میلیون و 280 هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی 3 میلیون و 200 هزار تومان، ربع‌سکه 1 میلیون و 890 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 980 هزار تومان فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت طلای 18 عیار هم 640 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1730.51 دلار معامله می‌شود.

قیمت طلای 24 عیار 853 هزار و 300 تومان، هر مثقال طلا 2 میلیون و 771 هزار تومان تعیین شده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران سکه سکه تمام بهار آزادی سکه و طلا سکه بهار آزادی طرح قدیم طلا طلای 24 عیار طلای 18 عیار طلای جهانی هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۳۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات نسبی بازار طلا در روز رشد بهای طلای جهانی

هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (چهارشنبه ۸ فروردین) بازار طلای تهران با ۲۰۰ هزار تومان افزایش قیمت به ۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

به گزارش مشرق، قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز (چهارشنبه ۸ فروردین) بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران ۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته ۲۰۰ هزار تومان افزایش داشته است.

سکه بهار آزادی طرح قدیم بدون تغییر نسبت به روز گذشته به قیمت ۳۶ میلیون تومان دادوستد شد.

قیمت نیم‌ سکه در روز جاری با ۱۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به نرخ ۲۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان مبادله شد. قیمت ربع سکه نیز بدون تغییر قیمت، ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

سکه گرمی نیز امروز بدون تغییر قیمت، ۷ میلیون تومان دادوستد شد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار طلای تهران سه میلیون و ۲۵۷ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد.

بازار جهانی طلا امروز هم با افزایش قیمت همراه شد تا جایی که قیمت هر اونس طلا به ۲ هزار و ۱۸۷ دلار رسید که نسبت به روز گذشته حدود ۱۰ دلار افزایش نشان می دهد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • طلای جهانی سر خم کرد
  • ثبات نسبی بازار طلا در روز رشد بهای طلای جهانی
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ طلا دوباره کانال عوض کرد
  • کاهش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در روز رشد بهای طلای جهانی
  • قیمت طلا سقوط کرد/ آخرین قیمت ها در بازار طلا و سکه
  • قیمت طلا یک کانال سقوط کرد | آخرین قیمت ها در بازار طلا و سکه
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ طلا یک کانال سقوط کرد
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۷ فروردین ماه
  • سقوط قیمت طلا / آخرین قیمت‌ها از بازار طلا ۶ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز دوشنبه ۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۳