Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-29@07:55:27 GMT

میزان تشخیص استرس به وسیله اپل واچ امکان‌پذیر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۳۲۳۵

میزان تشخیص استرس به وسیله اپل واچ امکان‌پذیر می‌شود

اپل واچ یکی از پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند حال حاضر بازار به شمار می‌رود، زیرا این محصول به ویژگی‌های متعددی در راستا پایش سلامتی کاربران مجهز شده است. اپل در سال ۲۰۱۸ نسل چهارم ساعت هوشمند اپل واچ را به قابلیت ECG (نوار قلب) معرفی کرد که تا به امروز جان کاربران بسیاری را نجات داده است. حال به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد تا در نسل آینده اپل واچ از فناوری تشخیص استرس و مشکلات روحی و روانی استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسل چهارم و پنجم ساعت هوشمند اپل می‌تواند اکثر فعالیت‌های فیزیکی را مورد بررسی قرار دهد، به همین دلیل اپل واچ تبدیل به پرفروش‌ترین ساعت هوشمند جهان شده است. همچنین در سال‌های گذشته قابلیت ECG نسل چهارم و پنجم اپل واچ چندین بیمار قلبی را نجات داده است و شاهد اخبار گوناگونی در خصوص آن بودیم.


حال به تازگی یکی از معروف‌ترین افشاگران محصولات اپل با نام مکس واینباخ مدعی شده است که اپل قصد دارد تا با نصب سنسور‌های ویژه در نسل بعدی ساعت هوشمند اپل واچ میزان استرس کاربران و زمان شکل گرفتن حملات عصبی را در آن‌ها را پایش کند. به گفته این افشاگر تمام مدل‌های اپل واچ به این قابلیت مجهز نخواهند شد، بلکه این قابلیت جدید فقط به نسل چهارم اپل واچ و نسخه‌های بعد از آن اضافه خواهد شد.


اپل واچ به کمک این قابلیت می‌تواند استرس کاربران را تشخیص دهد و با تمرینات تنفسی پیشنهادی به کاهش استرس آن‌ها کمک کند. به احتمال بسیار زیاد این قابلیت به وسیله فناوری پایش ضربان قلب ECG کار خواهد کرد و به همین دلیل امکان فعال‌سازی آن روی نسخه‌های قدیمی ممکن نخواهد بود.


به گفته مکس واینباخ، این قابلیت‌ها همزمان با معرفی اپل واچ سری ۶ عرضه نخواهد شد و کاربران باید کمی بیشتر صبر کنند. به گفته این افشاگر، تیم ساعت هوشمند اپل توسعه این قابلیت را به تازگی آغاز کرده است، اما تا عرضه نهایی این قابلیت چندین سال فاصله دارند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: استرس تشخیص استرس اپل واچ ساعت هوشمند بیمار قلبی علم و فناوری پارسی خبر ساعت هوشمند اپل نسل چهارم اپل واچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۳۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد موفق با مشارکت همه اقشار امکان‌پذیر است

منتخب مردم دهاقان و شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی اقشار درگیر اقتصاد هستند و در صورت مشارکت همه اقتصاد موفق می‌شود.

به گزارش مشرق،حبیب قاسمی منتخب مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در اصفهان با بیان اینکه شعار سال بر اساس نیاز و موانع سطح کشور انتخاب شده و چندین سال است شعار سال بر اساس اقتصاد است، اظهار داشت: تمامی اقشار درگیر اقتصاد هستند و در صورتی می‌تواند موفق باشد که مشارکت همه را داشته باشد.

قاسمی بیان کرد: مصرف‌کننده با رعایت مصرف و سرانه مصرف، تولیدکننده با توجه به تولید داخل و مسوولان مدیریت صادرات و واردات و توجه تولید داخل، مشارکت مردم بر بستر اقتصاد مقاومتی را امکان پذیر می‌کند.

منتخب مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حکمرانی ۳ ضلع دارد که یکی از آن‌ها مشارکت مردمی‌ است و مسوولان باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند و با دید حکمرانی به اقتصاد نگاه کنند.

قاسمی تشریح کرد: در راستای فراهم کردن زیرساخت‌ها مجلس در تلاش است اصلاح قوانین موازی یا وضع قوانین جدید را در راستای محقق ساختن شعار سال در دستور کار قرار دهد.

منتخب مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی کارخانه‌های کشور نیمه تعطیل و تعطیل هستند که باید اقدامات لازم برای بازگشت این کارخانه‌ها به چرخه فعالیت صورت گیرد، همچنین باید تکنولوژی محور شوند تا شاهد مازوت‌سوزی و ناترازی انرژی نباشیم و در راستای تحقق شعار سال گامی برداشته باشیم.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • قابلیت ترجمه هوشمند پیام‌ها در مکالمات Microsoft Teams چیست؟
  • اعتیاد به گوشی را با ابزارهای دیجیتال سلامت شکست دهید
  • ساعت هوشمند Rogbid M6 رونمایی شد
  • معرفی بهترین دستگاه های حضور و غیاب در بازار ایران
  • اقتصاد موفق با مشارکت همه اقشار امکان‌پذیر است
  • ریزتراشه‌های هوش مصنوعی با کمترین مصرف انرژی رونمایی شدند
  • اسکان بیش از ۴۰ هزار زائر در بوستان غدیر مشهد
  • قابلیت تعامل با تلگرام و سیگنال به واتس‌اپ اضافه می‌شود
  • قابلیت جدید اینستاگرام و تردز؛ محدودکردن محتوا‌های سیاسی!
  • نابودی سرطان با این پروتئین امکان‌پذیر است؟