Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@22:59:34 GMT

بازاریان استان بوشهر در کشور الگو بودند

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۳۵۰۸

بازاریان استان بوشهر در کشور الگو بودند

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا با قدردانی از همراهی بازاریان و اصناف استان بوشهر برای مقابله با کرونا بیان کرد: اصناف استان بوشهر، بیشترین همکاری را برای مقابله با کرونا داشتند و از همکاری و همراهی ایشان نهایت قدردانی را دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: به اصناف استان بوشهر توصیه جدی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی دارم و بازگشایی اصناف کم ریسک به معنی رعایت نکردن اصول مختص وضعیت وجود ویروس کرونا نیست.

استاندار بوشهر افزود: اصناف و بازاریان این استان در موضوع مقابله با کرونا در سطح کشور الگو بودند و زودتر از بسیاری شهر‌های کشور فعالیت خود را تعطیل کردند.

گراوند تاکید کرد: صدا و سیما، رسانه ها، سازمان‌های مردم نهاد و فعالان اجتماعی، نسبت به فرهنگ سازی برای رعایت اصول بهداشتی مقابله با کرونا در شرایط فعلی اقدام کنند.

اوبا تاکید به ادارات استان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای مقابله با کرونا گفت: ادارات کل فرودگاه، بنادر و حمل و نقل و راهداری در حوزه بار و مسافر رعایت سخت گیرانه پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا تعطیلی بازار مقابله با کرونا استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۳۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص بهداشتی ۹ میلیون تن نهاده دام وارداتی از بندر امام

در سال گذشته بیش از ۹ میلیون تن نهاده‌های دامی وارداتی به کشور، از بندر امام خمینی(ره) تحت نظارت دامپزشکی استان خوزستان ترخیص بهداشتی شده است‌ - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، ناصر عسکری فرد اظهار کرد: تولید خوراک سالم و بهداشتی برای صنعت دام و طیور کشور از اهمیت بالای اقتصادی و بهداشتی برخوردار است و کارشناسان دامپزشکی با حضور جهادی و شبانه‌روزی در بندر امام خمینی (ره)، بهداشت و سلامت نهاده‌های دامی وارداتی را در تمامی مراحل تخلیه، بارگیری و حمل به تمام نقاط کشور طبق ضوابط و مقررات بهداشتی دامپزشکی مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و نظارت‌های بهداشتی و تخصصی را اعمال می‌کنند.

وی افزود: این محموله‌ها تحت نظارت و کنترل بهداشتی دامپزشکی و بعد از انجام آنالیز کیفی و انجام آزمایش‌های لازم، در سیستم زنجیره مصرف دام و طیور کشور قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: در سال 1402 بالغ بر 9 میلیون تن نهاده دامی وارداتی به کشور تحت نظارت اداره کل دامپزشکی استان خوزستان ترخیص شد که این مقدار نسبت به سال قبل از آن 15 درصد رشد داشته است.

مدیرکل دامپزشکی خوزستان گفت: با انجام این حجم از واردات نهاده‌های دامی به کشور از بندر امام خمینی(ره) تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی، رشد تولید فرآورده‌های دامی، آرامش در بازار مصرف، امنیت غذایی و افزایش اشتغال در این زمینه بیشتر فراهم شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • تقلب در سرجلسه کنکور با کنترل فضای سایبری به صفر می‌رسد
  • ترخیص بهداشتی ۹ میلیون تن نهاده دام وارداتی از بندر امام
  • سرقت‌ها در استان بوشهر ۷ درصد کاهش یافت
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • ساری در مازندران الگو باشد/ وجود ۵۰۰۰ نیروی مازاد در شهرداری
  • مردم با اجرای ‌طرح مقابله با بی‌حجابی همکاری کنند
  • نیروهای نظامی استان بوشهر برای هر تهدیدی در آمادگی کامل هستند
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز