Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-23@23:32:51 GMT

چه خبر از عرضه آریاساسول

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۳۶۴۹

چه خبر از عرضه آریاساسول

در حالی که شنیده ها حاکی از آن بود که عرضه اولیه آریاساسول در روز آینده رخ خواهد داد، معاون بازار فرابورس اعلام کرد که آریاساسول احتمالا اواخر اردیبهشت وارد فرابورس می‌شود.

 

به گزارش پول نیوز، وعده بورسی شدن آریاساسول از اواسط سال گذشته داده شد و قرار بود در روزهای پایاین سال ۱۳۹۸ سهام این شرکت در فرابورس عرضه شود اما در نهایت اعلام شد به دلیل شیوع کرونا این اتفاق در اولین فرصت در سال ۱۳۹۹ رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحالی که شنیده ها حاکی از آن بود که این عرضه در روز آینده رخ خواهد داد، معاون بازار فرابورس اعلام کرد که آریاساسول احتمالا اواخر اردیبهشت وارد فرابورس می شود.

مهرماه سال گذشته جعفر ربیعی مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، اعلام کرد تا پایان سال دو شرکت جدید را در بورس عرضه اولیه می‌کنیم. “آریا ساسول”، “تند گویان” و “بوعلی سینا” سه شرکتی هستند که حداقل دو تا از آنها بورسی می‌شوند. در این راستا شاهد عرضه سهام تندگویان در فرابورس در روزهای پایانی سال گذشته بودیم اما سهام آریا ساسول عرضه نشد و شیوع کرونا به عنوان عدم عرضه این شرکت اعلام شد.

در این میان، هفته گذشته باز هم بر عرضه آریا ساسول تاکید و اعلام شد که در هفته آخر فروردین ماه عرضه سهام این شرکت صورت خواهد گرفت.

عرضه سهام آریاساسول در اواخر اردیبهشت

درحالی که قرار بود عرضه اولیه سهام آریا ساسول در فروردین ماه صورت بگیرد، افسانه اروجی معاون بازار فرابورس، با بیان اینکه عرضه سهام آریا ساسول در فروردین ماه صورت نخواهد گرفت، اظهار کرد: پیگیر عرضه سهام آریا ساسول در فرابورس هستیم. قرار بود این اتفاق در هفته جاری رخ دهد اما از آنجاکه فرآیند پذیرش، درج و عرضه سریع انجام می شود گاهی همه موارد مد نظر هیات پذیرش تکمیل نمی‌شود.

وی از عرضه سهام آریا ساسول در فرابورس در اواخر اردیبهشت ماه خبر داد و به این سوال که علت تاخیر عرضه چیست، پاسخ داد: هیات پذیرش برای عرضه نکته ای را اعلام کرده است که تا زمان عرضه باید برطرف شود و پیگیر آن هستیم. بر این اساس در هفته جاری در فرابورس عرضه اولیه نخواهیم داشت

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بورس آریا ساسول فرابورس عرضه اولیه پول نیوز اواخر اردیبهشت عرضه سهام آریا عرضه اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۳۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزایده برای واگذاری استقلال و پرسپولیس شروع شد

مطابق اعلام فرابورس، مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز در بازار پایه فرابورس آغاز می شود تا به طور رسمی ۸۵ درصد از سهام این دو باشگاه به صاحبان جدید آن‌ها واگذار شود.

مطابق توافقات قبلی در این مزایده ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس به شش بانک شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین واگذار خواهد شد. همچنین ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج‌فارس و چهار شرکت زیر مجموعه آن واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عرضه سهام ۶ همتی سرخآبی‌ها در فرابورس
  • فیلم| خاندوزی: ۸۵ درصد سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در فرابورس واگذار شد
  • جزییات فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • آغاز مزایده رسمی سرخابی‌ها در فرابورس
  • استقلال و پرسپولیس واگذار شدند
  • مزایده برای واگذاری استقلال و پرسپولیس شروع شد
  • مزایده سرخابی‌ها آغاز شد
  • سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس واگذار شد | واگذاری ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس به ۶ بانک
  • مزایده رسمی استقلال و پرسپولیس آغاز شد
  • آغاز مزایده رسمی استقلال و پرسپولیس