Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@06:26:05 GMT

نبود اینترنت دانش آموزان دشتکی فارس را به کوه کشاند

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۴۴۲۵

نبود اینترنت دانش آموزان دشتکی فارس را به کوه کشاند

دانش آموزان دشتک استان فارس برای دسترسی به اینترنت مجبورند به کوه بروند.

به گزارش ایلنا، پس از شیوع کرونا شبکه‌های اجتماعی بیش از گذشته نقش مؤثر و پررنگ‌تری در آموزش دانش‌آموزان پیدا کردند، اما دانش آموزان روستای دشتک مرودشت به دلیل نداشتن پوشش مناسب اینترنتی ناچارند خطر کرونا را به جان بخرند و با ترک منزل و منطقه خود برای استفاده مناسب از اینترنت به گردنه خطرناک دشتک پناه بیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از دانش آموزان روستای 2 هزار نفری دشتک می گوید: در روستای ما هیچگونه پوشش اینترنتی وجود ندارد و ناگزیریم برای دانلود فایل های آموزشی به ارتفاعات روستا و منطقه ای که پوشش آنتن اینترنت وجود دارد بیائیم.

یک دانش آموز دختر هم به مشکلات رفت و آمد به این منطقه اشاره کرد و گفت: برای رفت و برگشت باید حدود 6 ساعت در راه باشیم و با توجه به اینکه اغلب مردم روستا کشاورز هستند، امکان اینکه مدام در این راه ما را همراهی کنند، وجود ندارد.

از سوی دیگر با توجه به شیوع کرونا و لزوم ماندن در خانه و حفظ قرنطینه خانگی، مشکل اینترنت 200 دانش‌آموز روستای دشتک مرودشت را با مشکلات عدیده ای روبرو کرده است.

یکی از معلمان روستا هم می‌گوید: واقعا دانش آموزان برای دسترسی به اینترنت با مشکل روبرو هستند و ناچارند تا برای جستجوی یک مطلب علمی و آموزشی به این منطقه بیایند.

یکی از اهالی روستا هم در این زمینه گفت: مکاتباتی از طریق شورا و دهیاری روستا با مسئولان شرکت ارتباطات انجام شده ولی متاسفانه مسئولان اقدامی در جهت حل مشکل اینترنت روستا انجام ندادند. 

لینک کوتاه: asriran.com/0032Co

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اینترنت فارس دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۴۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه دو روستای بم مسدود شد

صادق دادالله پور معاون عمرانی فرماندار بم گفت : با ورود سامانه بارشی به شرق استان شهرستان بم راه دو روستا در اثر ریزش کوه مسدود شد  .
 

وی افزود: راه دو روستا کوهستانی  کشیت و  آمیس شهرستان بم در اثر بارش باران و ریزش کوه مسدود شد. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی به اینترنت پرسرعت
  • قلع و قمع درختان معضل این روز‌های جنگل‌های روستای پای طوف جلیل + فیلم
  • تجمع دانش آموزان روستای منصوری در حمایت سپاه + تصاویر
  • ابعاد وعده صادق برای دانش‌آموزان تشریح شود
  • راه دو روستای بم مسدود شد
  • اتصال ۸ روستای هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات
  • دانش آموزان ۱۱ شهرستان فارس، امروز غیر حضوری آموزش می‌بینند
  • لبنان: اسرائیل منطقه را به جنگ می‌کشاند
  • نصب و راه اندازی تکنولوژی نسل ۴ همراه اول در روستای مسلمیه اهواز
  • روستای مسلمیه اهواز ‌تحت‌ پوشش دیتای پرسرعت همراه قرار گرفت