Web Analytics Made Easy - Statcounter

در برنامه فوتبال برتر اتفاق جالبی رخ داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

داستان از این قرار است که محمدحسین میثاقی به بهانه حضور احمد سعادتمند در برنامه‌اش، تصاویر قدیمی از مدیرعامل جدید استقلال با شورت ورزشی و در عکسهای تیمی پخش کرد تا واکنش او را به مخاطبان برنامه فوتبال برتر نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعادتمند وقتی عکسها را می دید، متعجب می شد و با حالت جالبی می گفت:

آقای میثاقی، این تصاویر قدیمی را از کجا گیر آورده اید و حسابی کیف می کرد.

البته این عکسها را هر چه در اینترنت جستجو کردیم پیدا نشد و البته تیمهای مهمی هم نبودند که بشود عکسها را به حتی به سختی گیر آورد.تا اینجای کار می شد به نوعی شک نکرد اما به یکباره عکسی از دوران سربازی سعادتمند منتشر شد. عکسی که مطمئنا جز در آرشیو خود سعادتمند و هم دوره هایش جایی پیدا نمی شود.

واکنش مدیرعامل استقلال به عکسی از دوران سربازی باید بسیار هیجانی تر از عکسهای قبلی می بود. طبیعتا همه منتظر بودند تا دوباره شاهد تعجب سعادتمند باشند اما او نه تنها از دیدن این عکس هیجان زده نشد بلکه فوری شروع کرد به توضیح دادن درباره عکس و معرفی افراد حاضر در آن تا این شائبه به وجود بیاید که انگار او در جریان نشان دادن این عکس در برنامه فوتبال برتر بوده است یا خودش عکسها را به برنامه داده است.

اگر چنین عکسی از دوران سربازی هر شخصی منتشر شود، حتما طرف باید دقایق زیادی فکر کند تا افراد را به یاد بیاورد اما سعادتمند خیلی راحت، افراد در عکس سربازی را معرفی کرد و اصلا هم از انتشار عکس تعجب نکرد!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمدحسین میثاقی احمد سعادتمند استقلال احمد سعادتمند استقلال محمدحسین میثاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۵۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگ دلالی معاون استقلال حوالی تیم ملی! / دوران شایعات و یک منبع آگاه و فلانی‌ها تمام نشده است؟

سپهر ستاری: دادن بیانیه عجیب در آستانه بازی تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان از سوی تیم رسانه ای باشگاه استقلال حاشیه های زیادی را به همراه داشت.

اول اینکه اصلا خود آن بیانیه عجیب بود و این طور استنباط شد که رسانه استقلال دارد کادر فنی تیم ملی را برای بازی دادن بازیکنان این تیم تحت فشار قرار می دهد! دوم اینکه چرا اصلا چرا باید یک باشگاه که چند ملی پوش هم در تیم ملی دارد درست یا غلط چنین متنی را روی خروجی خودش قرار بدهد که بعدا مجبور شود بیانیه پشت بیانیه صادر کند تا ثابت کند برای حرفی که زده اند منظوری نداشته اند!

این اتفاق در حالی افتاده است که در شرایطی که همه گمان می کردند با چند بیانیه پی در پی و استوری گذاشتن بازیکنان استقلال "همه با هم برای سربلندی ایران" همه چیز ختم به خیر شده است مصاحبه یکی از معاونان باشگاه استقلال این اتفاقات را وارد فاز جدیدی کرد.

معاون مورد نظر در تازه ترین حرف هایش دوباره حرف های همان بیانیه را تکرار کرد منتها به شکل دیگر! او گفت که در نظرسنجی برنامه نوروز فوتبالی، سیدحسین حسینی از طرف مردم به عنوان بهترین دروازه‌بان انتخاب شد و همه دیده‌اند که در لیگ بیست‌وسوم او با اختلاف، بهترین سنگربان بوده است. در پست دفاع چپ نیز شرکت‌کنندگان در این برنامه اعم از مردم و کارشناسان روی ابوالفضل جلالی اتفاق نظر داشتند و این مسئله در مورد آرمین سهرابیان هم تکرار شد ولی حالا داریم می‌بینیم که آرمین اصلا به تیم ملی دعوت نشده و حسین حسینی و ابوالفضل جلالی هم در ترکیب ثابت مقابل ترکمنستان اصلا به بازی گرفته نشدند.

سوال اینجاست که مگر سرمربی تیم ملی امیر قلعه نویی نیست؟مگر او نباید تشخیص بدهد که کدام بازیکن به تیم ملی دعوت شود و کدام بازیکن برای تیم ملی به میدان برود؟پس استقلال سرمربی و تصمیم گیری های کادر او چه می شود؟

از این بحث که عبور کنیم؛معاون استقلال ادعای بزرگتری را مطرح کرده است؛اینکه ۳ نفر متهم به دلالی برای تیم ملی هستند!او گفته:« یک ایجنت، یک شخص به اصطلاح رسانه‌ای و یکی از نزدیکان به تیم ملی سه نفری هستند که پیرامون آن‌ها این شایعه دلالی مطرح شده و می‌گویند در قرارداد برخی بازیکنان نزدیک به این مثلث بند دعوت به تیم ملی هم وجود دارد.»

جالب اینجاست که با استفاده از کلمه شایعه هم حرف خودشان را می زنند و هم سعی می کنند تا اگر کسی نکته ای چیزی گفت سریع بگویند:«ما که گفته بودیم شایعه!»

این شایعات و یک منبع آگاه و فلانی گفت و ...واقعا در این دوره نخ نما شده است و اگر مدارکی دال بر اثبات ادعاهای اینچنینی وجود دارد بهتر است رسانه ای شود تا هیچ ابهامی باقی نماند.

آن سه نفری که نام برده اید چطور در تیم ملی فعالیت می کنند که امیر قلعه نویی بی خبر است؟هر چند که خودتان هم گفته اید که قطعا قلعه نویی از قصه بی خبر است... سوال می پرسم که آیا چنین چیزی ممکن است؟ مگر اینکه لیست تیم ملی را قلعه نویی ندهد،آن را نبیند و به بالادستی ها برای برگزاری اردو و ... ندهد! واقعا چنین چیزی ممکن است؟الان اگر یک نفر در باشگاه استقلال دلالی کند چطور می تواند از فیلتر جواد نکونام عبور کند؟ اگر یکی در استقلال دلالی کند از دربان آنجا گرفته تا آبدارچی و ...همه متوجه می شوند که فلانی دلال است؛آن وقت یکی مثل قلعه نویی با این همه تجربه در فوتبال و مربیگری آن هم در تیم ملی متوجه نشود که آدم های دور و بر تیم ملی دلال هستند؟اگر از ما می پرسید،با توجه به شناختی که از قلعه نویی داریم باید بگوییم که چنین چیزی بعید است!

با این حال امیدواریم با کدهایی که شما داده اید قلعه نویی متوجه حضور دلال ها در تیم ملی شده باشد و امید است که روزی فوتبال ایران از وجود همه دلال ها چه در رده باشگاهی و چه در رده ملی پاک شود تا افرادی که خون این فوتبال را می مکند،بی خیال شوند و فوتبال ما به سمتی هدایت شود که دیگر کسی مجبور نباشد از شنیده می شود و یک منبع آگاه و ...وام بگیرد.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888187

دیگر خبرها

  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: هپاتیت چاوز قابل کنترل بود
  • بزرگترین غایب استقلال در شروع سال جدید/ همه‌کاره باشگاه در سوئیس است
  • وقتی بازیکنان به حرکات اعجاب‌انگیز و باورنکردنی در زمین فوتبال روی می‌آورند / فیلم
  • مسی: در سطح ورزش دیگر رؤیایی ندارم
  • جواد نکونام و علی خطیر؛ یک دعوای تمام عیار در استقلال | برگزیده سال (دعوای سال)
  • تیم ملی دیگر حریف آسان نخواهد داشت/ جوانگرایی باید با برنامه باشد
  • تحلیل آسیاتایمز از راهبرد آمریکا در جنگ اوکراین/کشاندن جنگ به خاک روسیه؟
  • انگ دلالی معاون استقلال حوالی تیم ملی! / دوران شایعات و یک منبع آگاه و فلانی‌ها تمام نشده است؟
  • افشاگری مدیرعامل سابق پرسپولیس از ولخرجی‌های باشگاه سپاهان