Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@09:24:46 GMT

شهرداری اردکان, اجاره فروردین ماه مستاجران خود را بخشید

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۷۲۶۳

شهرداری اردکان, اجاره فروردین ماه مستاجران خود را بخشید

محمدجواد شاکر روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بخشودگی یک ماه اجاره فروردین ۹۹ مستاجرین شهرداری و همچنین تعویق ۲ ماهه اجاره  در پنجمین جلسه رسمی شورا مصوب شده است.
وی اضافه کرد: در راستای تشویق و ترغیب موجرین و کمک به مستاجرین شهرداری که به علت شیوع ویروس کرونا متضرر شده اند، با مصوبه شورای اسلامی شهر، شهرداری اردکان موظف شد اجاره بهای یک ماهه مستاجرین خود را ببخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس شورا در این خصوص اظهار داشت: علاوه بر بخشش یک ماهه، شهرداری اردکان با استناد به مصوبه پنجمین جلسه شورای شهر، موظف شد تا اجاره بهای اردیبهشت و خرداد خود را در پایان قرار داد مستاجرین دریافت کند.

شهرستان اردکان با ۹۸ هزار نفر جمعیت از سه شهر عقدا، احمدآباد و اردکان تشکیل و مرکز آن  در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد

برچسب‌ها شورای شهر یزد اردکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر یزد اردکان شورای شهر یزد اردکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۷۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه خودنویس ۲۴ ساعته شد

دولت از بهمن ماه سال گذشته اقدام به راه اندازی سامانه خودنویس کرد که میزان استقبال از این سامانه در ابتدا چندان مناسب نبوده اما با تکمیل این سامانه و انتقال تمامی مشاوران املاک به این سامانه و انعقاد قرارداد های اجاره  حضور  متقاضیان و مردم در این بازار  بیشتر شد.

براساس این گزارش با راه اندازی سامانه خودنویس میزان مشارکت و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در مقایسه با گذشته بیشتر شد و در واقع این سامانه نمونه بارز اجرایی شدن شعار سال و استفاده از ظرفیت‌های مردمی است.

حال با نزدیک شدن به زمان جابه‌جایی و نقل و انتقال مستاجران  استفاده از سامانه خودنویس نسبت به گذشته بیشتر شده است.

در همین رابطه جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران با بیان اینکه  سامانه خودنویس جهت رفاه حال هم وطنان و در راستای نظارت و کنترل قیمت مسکن ایجاد شده است گفت:   با راه اندازی این سامانه  مستاجران به‌صورت رایگان قراردادهای ملکی خود را ایجاد و ثبت می کنند.

وی افزود: این سامانه به‌صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مردم شریف ایران است و تمام اقلام اجاره ملک اعم از مسکونی، غیرمسکونی، مالکیت حقیقی، مالکیت حقوقی و چند مالکی در دسترس بوده، همچنین پنل مشاور املاک نیز در دسترس مشاورین املاک قرار گرفته است.

او گفت: با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات این سامانه به صورت ۲۴ ساعته اقدام به ارائه خدمات به مستاجران می کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • میزان افزایش قیمت خودرو با شروع بهار؛ به طور میانگین چقدر گرانی داشتیم؟
  • اجاره آپارتمان های در مناطق۲۲گانه تهران چقدر است ؟ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
  • تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست
  • آیت‌الله جنتی: امیدوارم رژیم کودک‌کش فهمیده باشد که دوران بی پاسخ ماندن جنایاتش به سر آمده/ هر حرکت نابجایی، نابودی او را سرعت خواهد بخشید
  • شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 کرمان موتور در فروردین 1403
  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
  • فعالیت سامانه خودنویس ۲۴ ساعته شد
  • تصویب لایحه تخفیف عوارض ۳۲ درصدی شهرداری به شهروندان شیرازی
  • فیلم| دولت چه فکری برای کمک به مستاجران کرده است؟
  • فیلم/ دولت چه فکری برای کمک به مستاجران کرده است؟