Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@17:09:53 GMT

کلاس های مجازی شبکه شاد از اول اردیبهشت دایر می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۷۳۸۰

کلاس های مجازی شبکه شاد از اول اردیبهشت دایر می شود

به گزارش خبرنگار مهر، رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در برنامه تلویزیونی «در انتهای الوند» که صبح امروز روی آنتن رفت با بیان اینکه گنجینه با ارزششی به نام معلمان پرتلاش و با انگیزه را در کشور داریم که در کوتاه ترین زمان برای همراهی ما در آموزش مجازی بسیج شدند، گفت: معلمان به صورت خلاقانه و خودجوش از امکانات شخصی برای آموزشش مجازی بهره بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفاده از در یخچال به عنوان تخته برای آموزش تا سایر خلاقیت ها را این روزها شاهد بودیم. در نهایت هم از اپلیکیشن شاد رونمایی شد.

وی اضافه کرد: شبکه شاد صرفاً کاربری آموزشی دارد و هیچ فعالیت دیگری توسط آن صورت نمی گیرد و والدین باید آن را روی تلفن همراه خود نصب کنند. رسماً از اول اردیبهشت ماه در دوره ابتدایی کا کلاس های مدرسه مجازی شاد را دایر خواهیم کرد.

حکیم زاده گفت: در کنار آن برای دانش آموزانی که به اینترنت دسترسی ندارند راهبران آموزشی ما فعال شده اند و درس نامه هایی را تهیه کرده و به مناطل دانش آموزان بردند و این آموزش ها را در کنار آموزش های تلویزیونی ملی، استفاده از پتانسیل صدا و سیمای استان ها پی می گیریم.

معاون آموزش ابتدایی بار دیگر در این برنامه تلویزیونی تاکید کرد: شرایط بازگشایی مدارس قابل پیش بینی نیست و تابعی از تصمیم ستاد ملی مبارزه با کروناست اما والدین نگرانی بابت ضعف پایه تحصیلی فرزندانشان نداشته باشند که با هر روش ممکن زمان بازگشایی مدارس آن را جبران می کنیم.

کد خبر 4901041

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش مجازی شبکه اجتماعی شاد ویروس کرونا شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شیوع کرونا شهر تهران فاصله گذاری اجتماعی قوه قضاییه سیدابراهیم رئیسی کمیته امداد امام خمینی طرح غربالگری طرح ترافیک آموزش مکمل محسن هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۷۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم‌های سینمایی «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در آستانه فرارسیدن روز فرهنگ پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی برای اهالی ورزش پهلوانی و علاقه‌مندان فیلم‌های پهلوانی به نمایش درمی‌آید.

قرار است این ۲ فیلم روز جمعه هفتم اردیبهشت از شبکه‌های نمایش، جام جم یک و جام جم ۳ و شبکه امید روی آنتن برود.

محمد کریمی تهیه‌کننده و کارگردان هر 2 اثر گفت: فیلم «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص احیای ورزش زورخانه‌ای و توسعه فرهنگ علوی ساخته شده‌اند و تاکنون نیز بارها از شبکه‌های مختلف تلویزیونی روی آنتن رفته و حالا برای پخش مجدد در کنداکتور شبکه‌های نمایش، جام جم و امید قرار گرفته است.

وی که هم اکنون فیلم مذهبی «نذر بی بی» را هم آماده نمایش دارد، اظهار کرد: فیلم «پهلوان هرگز نمی‌میرد» در نوبت اکران سینماهای «هنر و تجربه» است. «پهلوان هرگز نمی‌میرد» تولید سال ۱۳۹۸ است و بازیگرانی چون‌ سعید کریمی، جعفر دهقان، شیوا خسرومهر، پریسا گلدوست، مهدی فقیه، حمید کریمی، رحمان مقدم، حشمت آرمیده، کیانوش گرامی و ... در آن ایفای نقش می‌کنند. «پهلوان واقعی» هم با بازی فریبا ترکاشوند، ابوالفضل بیات، حمید دبستانی، عباس بابایی، صفر اجلی و حمید کریمی روز جمعه ساعت ۲۳ از شبکه امید پخش می‌شود.

کد خبر 6088360 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان