Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سال تحصیلی به‌موقع پایان می‌بابد، گفت: کلاس درس دوره ابتدایی به طور رسمی از اول اردیبهشت در بستر شبکه "شاد" برگزار می‌شود. ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹ اجتماعی فرهنگیان و مدارس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ رضوان حکیم‌زاده با اشاره به اینکه از اول اردیبهشت به طور رسمی کلاس درس دوره ابتدایی در مدرسه شاد برگزار می‌شود، اظهار کرد: با توجه به ضرورت ارائه آموزش‌های منسجم و امکان نظارت و فراهم کردن محیط امن برای حضور دانش‌آموزان که صرفاً کاربری آموزشی داشته باشد شبکه شاد ایجاد شد که انحصاراً کاربری آموزشی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اهمیت آموزش تمام دانش‌آموزان در بحث آموزش از راه دور، دستورالعملی تهیه کردیم که در آن دانش‌آموزان به گروه‌های مختلف تقسیم شدند مثلا گروهی که دسترسی به تلویزیون یا اینترنت و گوشی هوشمند ندارند و از طریق راهبران آموزشی، درسنامه‌های تهیه و ضبط شد که در اختیار آنها قرار گرفت همچنین از ظرفیت صدا و سیمای استانها و رادیو نیز استفاده شد.

خانواده‌ها نگران ضعف پایه تحصیلی نباشند

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره زمان بازگشایی مدارس متذکر شد: با توجه به اینکه شرایط قابل پیش‌بینی نیست آموزش و پرورش تابع تصمیمات ستاد کرونا است و سلامت دانش‌آموزان برای ما اولویت دارد البته تاکید داریم در هر شرایطی آموزش و از طریق تلویزیون، فضای مجازی و راهبران آموزشی ادامه یابد و به خانواده‌ها اطمینان می‌دهیم که نگران ضعف پایه تحصیلی نباشند چرا که وقفه آموزشی جبران می‌شود.

امتحانات پایان سال پایه ششم برگزار نمی‌شودآموزش‌های مجازی تا پایان اردیبهشت ادامه داردگزارش/ معلمان از آموزش مجازی دانش آموزان و ناسازگاری "اینترنت" کشور میگویند!

وی با اشاره به این‌که سناریوهای متعددی برای شرایط مختلف طراحی کردیم ، یادآور شد:  به‌عنوان مثال سناریوی طراحی کردیم که اگر مدارس باز شد با چه برنامه‌ای باید پیش برویم و اگر وضعیت به همین شکل ادامه یافت از طریق فضای مجازی و تلویزیون یا سایر راهکارها آموزش‌ها را ادامه دهیم تا سال تحصیلی به‌موقع به پایان برسد و امتحانات نیز سر وقت برگزار شود.

انتهای پیام/

R1014132/P/S2,22/CT11 واژه های کاربردی مرتبط معلمان معاونت آموزش ابتدایی دانش‌آموزان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معلمان معاونت آموزش ابتدایی دانش آموزان معلمان معاونت آموزش ابتدایی دانش آموزان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۷۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاهی از دست سازه های دانش آموزان هیرمندی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، پودینه مدیر آموزش و پرورش شهرستان هیرمند گفت:  سنگ بنای دانش آموزان و خلاقیت آنها در دوره ابتدایی رخ می‌دهد و این جشنواره جابربن حیان به دانش آموزان کمک می‌کند تا استعداد‌های خود را به معرض نمایش بگذارند.
پودینه اظهار داشت: در این نمایشگاه بیش از پنجاه مدرسه دوره ابتدایی حضور داشتند که طرح‌های برتر این جشنواره پس از دواری به مرحله استانی راه خواهند یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایشگاهی از دست سازه های دانش آموزان هیرمندی
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی/ اعلام قیمت کتب دوره ابتدایی
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی