Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  گفت: اولین دوره مسابقات کشوری پیلاتس ویژه آقایان بصورت آنلاین در اردیبهشت همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه این دوره از مسابقات در دو سطح هنرجویان و مربیان پیلاتس است، افزود: این مسابقه با هدف نمایش حرکات زیبای پیلاتس بر اساس انعطاف، تعادل، قدرت و هماهنگی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در مسابقه و دریافت اطلاعات بیشتر به سایت WWW.PILATESIRAN.IR مراجعه کنند.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۷۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه توانمندی‌های روستایی مهران رود و میدان چای برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، هیأت سوارکاری تبریز و باسمنج در راستای ترویج فرهنگ سنتی اسب سواری نمایشگاه توانمندی‌های روستایی منطقه مهران رود و میدان چای را برای اولین بار از امروز دوشنبه بیست و هفتم فروردین ماه تا روز جمعه سی و یکم فروردین ماه از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در پارک باغشمال جنب اداره پست مرکزی تبریز برگزار خواهد کرد.

برنامه زمانبندی این نمایشگاه به ترتیب ذیل می‌باشد؛

روز دوشنبه استعداد یابی و پونی کلاپ

روز سه شنبه بازی چوگان بازان استان

روز چهارشنبه پارادرساژ

روز پنجشنبه شوی سواره

روز جمعه شوی دستگردان و سیلمی

گفتنی است، این برنامه با همکاری فرمانداری شهرستان تبریز، اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز، اداره ورزش و جوانان بخش باسمنج، بخشداری بخش باسمنج، شهرداری منطقه ۳ تبریز، سازمان میادین، هیأت سوارکاری استان، هیأت سوارکاری شهرستان تبریز، هیأت سوارکاری باسمنج، باشگاه‌های سوارکاری استان و هماهنگی غلامحسن دال برگزار خواهد شد.

کد خبر 6078561

دیگر خبرها

  • آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم
  • برگزاری اولین همایش کشوری نشان ارادت به اهل بیت (ع) در کاشان
  • برگزاری دوره مهارتی سرویس و نگهداری تراکتور در مهاباد
  • برگزاری نشست کاگروه برگزاری بازی های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان
  • دیدار وزیر ورزش با کاپیتان‌های تیم‌های ملی/ برگزاری دوره آموزشی در جزیره قشم
  • نمایشگاه توانمندی‌های روستایی مهران رود و میدان چای برگزار می شود
  • داوران چهارمحالی رقابت‌های کشوری کوراش را سوت می‌زنند
  • بازگردانده نشدن ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی
  • استقبال از جام صفوی در اردبیل افزایش یافته است
  • جام صفوی ورزش استان اردبیل را متحول می‌کند