Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) مستقر در انزلی، از قسمت های مختلف این یگان بازدید کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی صبح امروز چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه ۹۹  با حضور در ناوگان شمال نداجا، ضمن دیدار صمیمانه با فرماندهان و کارکنان منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع)، آمادگی رزمی، تاکتیکی و عملیاتی یگان‌های این منطقه را مورد ارزیابی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با حضور در ناوتیپ سطحی منطقه چهارم دریایی، ضمن بازدی از یگان های شناور، حضور مقتدرانه ناوگان شمال در بزرگترین دریاچه بسته جهان را بسیار مهم و قابل اهمیت برشمرد و خاطر نشان کرد: دریای خزر دریای صلح و دوستی است و ما می‌توانیم تاکتیک‌های نظامی خود را با همسایگان خود در این محدوده به  اشتراک بگذاریم و آمادگی کامل جهت توسعه روابط بین کشوهای همسایه و دوست را داریم .

فرمانده نیروی دریایی ارتش بهترین و مؤثرترین مؤلفه در بازدید های میدانی را افزایش سطح آمادگی رزمی و  تجربه خواند و افزود: به اشتراک گذاشتن تمام تجربیات فردی و سازمانی در همه ابعاد در هنگام بحران می‌تواند بسیار راه گشا و موثر باشد.

وی همچنین با حضور در صنایع دریایی شهید تمجیدی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ضمن بازدید از پروژ های در حال ساخت و تعمیر، از نزدیک در جریان مراحل بازسازی و تجهیز ناو دماوند۲ قرار گرفت.

کد خبر 418937

منبع: ایمنا

کلیدواژه: امیر دریادار حبیب الله سیاری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۷۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شمال شرقی در خلیج فارس و دریای عمان از امشب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مرضیه سی سی پور گفت: امروز با تاثیر سامانه همرفتی، ناپایداری‌های جوی و دریایی در نقاطی از استان تداوم خواهد داشت و در پاره‌ای نقاط استان تقویت خواهد شد.

وی گفت: امروز بعدازظهر و شب در نقاط مختلف استان رشد ابر‌، رگبار باران، رعد وبرق گاهی تگرگ و تند باد لحظه‌ای پیش بینی می شود.

سی سی پور خاطرنشان کرد: وقوع ناپایداری‌های موقتی به صورت رگبار پراکنده باران و رعد وبرق گاهی با تند باد لحظه‌ای در برخی نقاط ساحلی و مناطق دریایی استان نیز پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: سامانه فعال در هرمزگان تا فردا جمعه ساعاتی در پاره‌ای نقاط استان تقویت خواهد شد و سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی بویژه در منطقه حاجی آباد و بشاگرد دور از انتظار نخواهد بود.

سی سی پور افزود: در مناطق دریایی طی امروز در بعضی ساعات افزایش سرعت باد پیش بینی می‌شود و با توجه به احتمال وقوع تند باد لحظه‌ای در اثر ابری بودن، توصیه می‌شود تردد‌های دریایی با احتیاط انجام شود و در بعدازظهر و شب شناور‌های سبک از تردد دریایی خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: از لحاظ دمایی، از فردا افزایش نسبی دما در استان پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • وزش باد شمال شرقی در خلیج فارس و دریای عمان از امشب
  • ◄ بازدید مشاور عالی فرمانده کل قوا از بندر شهید رجایی
  • فیلم| کارشناسان عرب‌زبان: حب و بغض را در مورد ایران کنار بگذاریم،راهبرد منطقه‌ای ایران باید در دانشگاه‌ها تدریس شود
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور
  • هشدار بزرگ لهستان درباره حمله نظامی روسیه به همسایگان/وضعیت وخیمی در انتظار اوکراین است
  • هشدار بزرگ لهستان درباره حمله نظامی روسیه به همسایگان
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی ها در حوزه شمال کشور​
  • امیر سیاری: بدون حضور دانشگاهیان و جهادیان نمی‌توانستیم «موشک تاو» بسازیم
  • تغییر تاکتیک حزب‌الله مقابل رژیم صهیونیستی