Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@03:41:25 GMT

کرونا تور دوفرانس را لغو کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۸۳۱۵

کرونا تور دوفرانس را لغو کرد

رویداد بین المللی و بزرگ دوچرخه سواری توردوفرانس با دستور امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه برگزار نخواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، با دستور رئیس جمهور فرانسه مبنی بر لغو تمامی رویدادهای فرهنگی ورزشی تا اواسط جولای، مسابقات بین المللی توردوفرانس نیز در آستانه تعویق و یا لغو قرارگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رویداد مقرر به برگزاری در ماه ژوئن بود که بنا بر دستور رئیس جمهور فرانسه و طی اقدامات این کشور برای مهار کورنا ویروس، فعلا منتفی به نظر می رسد هرچند مسئولین توردوفرانس معتقدند که به جای لغو؛ رویداد می بایست به تعویق بیفتد چراکه لغو مسابقات دوچرخه سواری جاده ای تور دوفرانس عواقب مالی سنگینی به دنبال خواهد داشت. بنا بر پیس بینی ها؛ نزدیکترین تاریخ برای برگزاری مجدد تور دوفرانس ماه آگوست خواهد بود.

کد خبر 418946

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دوچرخه سواری فرانسه ویروس کرونا کرونا در جهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۸۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۷۰ رویداد ملی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی طی سال گذشته

به گزارش خبرنگار مهر، مازیار ناظمی عصر پنج‌شنبه در مجمع انتخابات هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان اظهار کرد: فدراسیون به دنبال آن است که با تقسیم امکانات در استان‌ها زمینه تقویت فعالیت‌های ورزشی را فراهم کند.

وی با بیان اینکه نباید همه امکانات فقط در تهران متمرکز شود، افزود: سنوات قبل نیز هدف فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی همین امر بوده است.

ناظمی با اشاره به بودجه این فدراسیون در سال گذشته تثریح کرد: سال قبل بودجه این فدراسیون ۳ میلیارد تومان بود و تلاش بر این است تا از هیأت‌های استانی حمایت مالی لازم انجام شود.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی خاطرنشان کرد: خوشیختانه این فدراسیون دارای ظرفیت‌های زیادی است که باید مورد استفاده و توجه قرار گیرد بطوریکه ۷۰ درصد درآمدهای فدراسیون از محل دوره‌های آموزشی، به هیأت‌های استانی تعلق می‌گیرد.

ناظمی رشته آفرود را ظرفیت بسیار خوبی در بخش قهرمانی دانست و اضافه کرد: حوزه همگانی و نشاط عمومی این رشته نیز با جذابیت و هیجان ورزش فوتبال برابری می‌کند و باید بیشتر به آن بها داد.

وی از «کارتینگ» به عنوان رشته بسیار مناسبی برای برگزاری در کردستان نام برد و گفت: این آمادگی را داریم تا دوره مربیگری درجه سه این رشته را در استان برگزار کنیم.

ناظمی عنوان کرد: در حال حاضر یکصد نفر ورزشکار کردستانی سازمان یافته و بیمه شده در رشته اتومبیلرانی و موتورسواری وجود دارد و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های تیم مدیریتی جدید این هیأت شاهد افزایش تعداد ورزشکاران بیمه شده این رشته باشیم.

در مجمع انتخابات هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان افشار کلوندی با کسب هشت رأی از ۱۰ رأی به عنوان رئیس این هیأت معرفی شد.

کد خبر 6082089

دیگر خبرها

  • ممنوعیت راهپیمایی علیه رژیم صهیونیستی در پاریس
  • شرکت بیش از ۵۰ شرکت صنعتی در رویداد صدرا
  • دستور مخبر برای امدادرسانی همه‌جانبه در مناطق سیل‌زده
  • رئیسی: با تبلیغ همجنس‌بازی ‌می‌خواهند نسل بسر را قطع کنند
  • برگزاری ۷۰ رویداد ملی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی طی سال گذشته
  • دستور اژه‌ای به مسئولان قضایی کشور درباره امنیتِ روان مردم
  • دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش و امنیت مردم
  • «گود و ماه» در ۱۸ زورخانه شهر اصفهان اجرا شد
  • واکنش کرملین به پیشنهاد ماکرون برای برقراری آتش‌بس در طول المپیک
  • اظهارات قهرمان مصدوم تور دوفرانس در پی ترخیص از بیمارستان