Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@23:41:09 GMT

اوبامیانگ در فهرست خرید تابستانی رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۹۰۷۳

اوبامیانگ در فهرست خرید تابستانی رئال مادرید

به گزارش Le10Sport نام پیر امریک اوبامیانگ در فهرست خرید رئال مادرید قرار گرفته و رئالی‌ها به شدت به دنبال جذب او هستند.

به گزارش "ورزش سه"، نشریه فرانسوی Le10Sport در گزارشی اختصاصی مدعی شد نام پیر امریک اوبامیانگ، ستاره گابنی آرسنال در فهرست خرید رئال مادرید قرار گرفته و رئالی‌ها او را از اولویت‌های خود در بازار نقل و انتقالات دانسته و تمایل زیادی برای جذبش دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس این گزارش رئال مادرید حتی تماس‌های اولیه را با باشگاه آرسنال درباره اوبامیانگ برقرار کرده. از قرارداد این ستاره گابنی با آرسنال یک سال دیگر باقی مانده و می‌دانیم که علاوه بر رئال، چند باشگاه بزرگ اروپایی دیگر از جمله بارسلونا و اینترمیلان هم او را از جمله ستاره‌های مد نظرشان می‌دانند.

 

 

ولی Le10Sport می‌گوید به اطلاعاتی دست پیدا کرده که نشان می‌دهد اوبامیانگ در چند سال اخیر همیشه به شدت مورد توجه و علاقه رئال مادرید بوده و این باشگاه چند بار تا یک قدمی اقدام برای جذب او پیش رفته و در آخرین لحظه منصرف شده است. حالا نام اوبامیانگ یکی از اولویت‌های فهرست خرید تابستانه رئال است و باید دید او در نهایت به برنابئو خواهد رفت؟

 

اوبامیانگ از زمانی که در ژانویه 2018 از دورتموند به آرسنال پیوست موفق شده نامش را به عنوان یک مهاجم برجسته مطرح کند.

 

پییر امریک اوبامیانگ آرسنال رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال رئال مادرید رئال مادرید فهرست خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۹۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه دیدار رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲

تیم فوتبال رئال مادرید با پیروزی برابر بارسلونا جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد و موقعیت بارسلونا را برای کسب عنوان دومی به خطر انداخت.

دریافت 171 MB

دیگر خبرها

  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • فیلم/ خلاصه دیدار رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • گل های بازی رئال مادرید 3-2 بارسلونا با گزارش عربی (لالیگا 2023/24)