Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@22:04:06 GMT

سحر تبر در بیمارستان سینا بستری است

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۰۰۹۷

سحر تبر در بیمارستان سینا بستری است

وکیل مدافع سحر تبر گفت: موکل من به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان سینا بستری شده است.

قدس آنلاین: پیام درفشان وکیل مدافع سحر تبر در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به وضعیت موکل خود(سحر تبر) گفت: موکلم که به دلیل وجود علائم ابتلا به کرونا در بخش قرنطینه زندان زنان شهرری به سر می‌برد، به دنبال وخامت حالش روز گذشته به همراه چند تن دیگر از زندانیانی که وضعیت مشابه داشتند (سه‌شنبه) به بیمارستان سینا منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وکیل دادگستری افزود: در بیمارستان سینا از موکل بنده و سایر زندانیان آزمایشات مرتبط با ویروس کرونا از جمله انجام سی تی اسکن از ریه به عمل آمده و پزشکان ضمن اعلام مثبت بودن آزمایش کرونای موکلم، گفتند که هر دو ریه وی درگیر شده است و بر همین اساس او را در بیمارستان سینا بستری کرده‌اند.

درفشان اضافه کرد: رئیس قوه قضاییه پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، دستورات مفیدی صادر کرد که منجر به آزادی بسیاری از زندانیان و مدیریت بحران کرونا در فضای زندان‌ها شد، اما متأسفانه تعداد قابل توجهی از اشخاص بازداشتی که هنوز برای آن‌ها حکم محکومیت صادر نشده قابلیت برخورداری از مرخصی را ندارند و رئیس قوه قضاییه نیز در این ارتباط، دستورات خوبی مبنی بر تبدیل قرار بازداشت و پذیرش وثایق این دسته از زندانیان صادر کرده است.

این وکیل دادگستری گفت: با این حال متاسفانه قضات برخی شعب بر خلاف دستور رئیس قوه قضاییه اقدام به تبدیل قرار بازداشت زندانیان نکردند و در شرایط فعلی تعداد قابل توجهی از زندانیان به صورت بلاتکلیف در زندان به سر می‌برند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سحر تبر بیمارستان سینا سحر تبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۰۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت

به گزارش "ورزش سه"، اخبار خوبی از آرژانتین به گوش می‌رسد، چراکه باشگاه ایندیپندنته تایید کرده است که کارلوس ته‌وز، ستاره سابق یوونتوس، از بیمارستان مرخص شده است.

این مربی به دلیل درد قفسه سینه در کلینیک لاترینیداد سن ایسیدرو، منطقه بوئنوس آیرس بستری شده بود. نتایج آزمایش‌های اولیه مثبت بود اما پزشکان تصمیم گرفتند که ته‌وز را برای مدت بیشتری نگه دارند تا آزمایشات دیگری هم از او گرفته شود.

او باید چند روز استراحت کند و آزمایشات بیشتری برایش در نظر گرفته شده است، اما مشکلات قلبی حاد توسط پزشکان رد شده و این خبر امیدوارکننده‌ای است.

ته‌وز چند ماه سخت را پشت سر گذاشته است. او مدتی پیش هم به دلیل زمین خوردن در خانه‌اش به بیمارستان مراجعه کرده بود و برای ساعاتی بستری بود.
مهاجم سابق یوونتوس و منچستر سیتی در ماه فوریه ۴۰ ساله شد. او از سال ۲۰۲۱ بازنشسته شده است.

دیگر خبرها

  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • رای توماج صالحی صادر شده، اما هنوز به ما ابلاغ نشده است
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • آخرین وضیعت پرونده توماج صالحی
  • وکیل: رای توماج صالحی صادر شده اما هنوز به ما ابلاغ نشده است
  • آخرین خبر از وضیعت پرونده توماج و حکم داداگاهش
  • آخرین جزئیات از وضیعت پرونده توماج صالحی
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا