Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@12:32:43 GMT

احتمال نفوذ کرونا به آب‌های زیرزمینی وجود دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۰۱۳۵

احتمال نفوذ کرونا به آب‌های زیرزمینی وجود دارد؟

به گزارش جماران؛ معاون وزیر نیرو گفت: زباله‌های بیمارستانی بصورت بهداشتی دفع می‌شوند و اکنون که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده طبیعتا ملاحظات بیشتری صورت می‌گیرد.

قاسم تقی‌زاده‌ خامسی درباره احتمال نفوذ زباله‌های بیمارستانی به آب‌های زیرزمینی اظهار داشت: تا جایی که از وضعیت شهرداری‌ها مطلع هستم چه در شرایط شیوع کرونا و چه در شرایط عادی، زباله‌ها بصورت بهداشتی دفع می‌شوند و اکنون که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده و وضعیت بدتر است طبیعتا ملاحظات بیشتری برای دفن زباله‌ها صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: اغلب بیمارستان‌ها زباله‌سوز دارند و بخشی از زباله هم که دفن می‌شود کاملا بصورت بهداشتی است و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با تاکید بر اینکه هیچ زباله‌ای از جمله ویروس کرونا امکان نفوذ به آب‌های زیرزمینی را ندارد، گفت: آبی که اکنون در شبکه وجود دارد کاملا مطمئن است، فقط در خواست ما این است که مردم در مصرف آب ملاحظه کنند. 

وی خاطرنشان کرد: به خاطر محدودیت تصفیه‌خانه‌ها از مردم تقاضا داریم که آب کمتری مصرف کنند تا به مشکل برنخوریم.

تقی‌زاده‌خامسی یادآور شد: البته در روزهای اخیر میزان مصرف کاهش یافته ولی هنوز هم نسبت به سال گذشته مصرف بالا است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا وزارت نیرو قاسم تقی زاده خامسی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی زباله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۰۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان بوشهری مراقب شیوع بیماری زنگ زرد گندم باشند

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، کبری توکلی با اشاره به شرایط محیطی مناسب برای شیوع بیماری زنگ زرد در مزارع بیان کرد: به دلیل بارش‌های چند روز اخیر و کاهش نسبی دما، احتمال شیوع و خسارت بیماری زنگ زرد گندم زیاد است.

وی تاکید کرد: کشاورزان گندم‌کار به‌محض مشاهده کانون‌های آلودگی، نسبت‌به سمپاشی و کانون‌کوبی در مناطق آلوده با استفاده از سموم قارچ‌کش توصیه شده طبق شیوه‌نامه‌های سازمان حفظ نباتات اقدام کنند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: کارشناسان مراکز کشاورزی استان نیز با حضور جدی و مستمر در عرصه‌های تولیدی هرگونه شیوع بیماری را به کشاورزان اطلاع رسانی کنند.

دیگر خبرها

  • هدررفت روزانه یک میلیارد وعده غذایی در جهان + آمار
  • شرایط برای شیوع عوامل خسارت‌زای مرکبات در استان بوشهر فراهم است
  • کشاورزان بوشهری مراقب شیوع بیماری زنگ زرد گندم باشند
  • کشف ۲ هزار کیلوگرم گوشت غیر قابل مصرف در کرمانشاه
  • لاشه یک شتر بیمار معدوم شد
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۱/۰۸؛ هشدار نفوذ سامانه بارشی به ایران
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۱/۰۸؛هشدار نفوذ سامانه بارشی به کشور
  • مصرف داروی میگرن احتمال ابتلا به اتیسم را در نوزاد افزایش نمی دهد
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • اعلام هشدار برای مسافران این استان ها در ۴ روز آینده | نفوذ سامانه بارشی جدید از سمت دیگر کشور