Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:44:33 GMT

هدف از سریال «ام هارون» عادی سازی روابط با صهیونیستها است

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۰۶۴۸

هدف از سریال «ام هارون» عادی سازی روابط با صهیونیستها است

به گزارش خبرگزاری مهر، «رأفت مره» یکی از رهبران جنبش حماس در پست توئیتری خود در خصوص تولید سریال ام هارون که قرار است طی ماه رمضان از شبکه های کشورهای عربی حوزه خلیج فارس پخش شود، اظهار داشت: هدف از این سریال عادی سازی روابط و کشتار آرام و ویرانی داخلی است.

وی در ادامه افزود: شخصیت ام هارون من را به یاد «گلدا مئیر» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی می اندازد؛ پیرزنی کینه توز، جانی و قاتل.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مره تصریح کرد: این سریال در راستای تحقق اهداف پروژه های رژیم صهیونیستی در زمینه های سیاسی و فرهنگی و در عمق و جان جامعه عرب تهیه شده است. پایان هر گونه عادی سازی روابط، نابودی و ویرانی است. این سریال تاریخ را تحریف کرده و جامعه کشورهای عربی حوزه خلیج فارس را وارد روند عادی سازی روابط با صهیونیستها می کند.

لازم به ذکر است که پیش از این منابع خبری از تولید یک سریال تلویزیونی به نام «ام هارون» در کشورهای عرب حوزه خلیج فارس خبر دادند که هدف از آن عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل است.

پخش تبلیغ یک سریال به نام ام هارون که درباره یهودیان در منطقه خلیج فارس سخن می گوید، بحث و جدل زیادی را در شبکه های اجتماعی به راه انداخته است و کاربران هدف از تولید این سریال را پیشبرد روند عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل می دانند.

سریال ام هارون داستان یک زن یهودی است که در یکی از مناطق عرب خلیج فارس احتمالاً در دهه ۳۰ قرن گذشته زندگی می کند و حاوی پیام های پنهانی درباره یهود و مشکلات آنها است.

هنرمندان کویتی غالب شخصیت های اصلی سریال را تشکیل می دهند که این امر باعث شده که برخی درباره هدف از ارایه سریال همزمان با تلاش برای ترویج عادی سازی زندگی با یهودیان و روابط رژیم اسرائیل با منطقه خلیج فارس سوال کنند.

این فیلم را شبکه «ام بی سی» نمایش می دهد که به پخش داستان های جنجال برانگیز در سالهای اخیر مشهور شده است.

تبلیغ این سریال داستان های عشق بین مسلمانان و یهودیان و خاخام ها در لباس یهودی و شیوه های عبادت آنها و نیز شراره درگیری بین یهود و اقشار جامعه ای عمدتاً مسلمان را نشان می دهد.

علاوه بر هنرمندان کویتی، یک هنرمند اردنی از مادری کویتی، یک هنرمند عراقی ساکن کویت، یک هنرمند اماراتی و یک هنرمند سعودی از جمله کسانی هستند که در این سریال نقش آفرینی می کنند. نویسنده این سریال یک بحرینی و کارگردان آن یک مصری است.

کد خبر 4901296 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: حماس رژیم صهیونیستی اسرائیل ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق عربستان سعودی رژیم صهیونیستی شیوع کرونا دونالد ترامپ قربانیان کرونا سوریه روسیه فلسطین ترکیه لیبی مصطفی الکاظمی عادی سازی روابط یک هنرمند خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۰۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در خلیج‌فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان هواشناسی در پی تشدید وزش باد و افزایش ارتفاع موج از امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) تا بعد از ظهر یکشنبه در خلیج فارس هشدار هواشناسی دریایی سطح زرد صادر کرد.

وزش باد با بیشینه سرعت (۲۴ نات) و افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل بین یک تا ۱.۵ متر به‌ویژه در ساعات صبح تا بعدازظهر، از جمله مخاطرات این سامانه خواهد بود. تشدید وزش باد و افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان هرمزگان و در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز رخ خواهد داد.

این سامانه اثراتی از قبیل اختلال در ترددهای دریایی شناورهای سبک، احتمال اختلال در تردد شناورهای مسافربری و احتمال پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی را به همراه خواهد داشت.

از این رو به اجتناب از ترددهای دریایی به‌ویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی در مناطق تحت تأثیر، ممنوعیت شنا و اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های ساحلی و فراساحل همچنین سکوهای نفتی و آماده‌باش برای مواجهه با خسارت احتمالی توصیه می‌شود.

کد خبر 6088031 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در خلیج‌فارس
  • حق امضا از خطیر گرفته شد؟!
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • واگذاری سهام سرخابی‌ها به بانک‌ها و هلدینگ خلیج‌فارس؛ خوب یا بد؟