Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@03:55:11 GMT

مرگ سه کارگر بر اثر ریزش کانال گودبرداری شده در شاندیز

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۰۹۷۰

به گزارش ایلنا، در حادثه ریزش آوار یک کانال گودبرداری شده در مناطق شاندیز استان خراسان رضوی، سه کارگر ۱۸، ۳۲و ۴۱ ساله دچار حادثه شدند.

متین جواهری (رییس اداره آتش نشانی شاندیز) در ارتباط با این حادثه گفت: این حادثه اواسط هفته جاری روی داد و زمانی که دو کارگر ۱۸ و ۴۱ ساله در داخل کانال یاد شده مشغول کار بودند ،به علت بارش مداوم باران و سست بودن و دست ریز بودن خاک ناگهان کانال روی آنها ریزش کرد و زیر آوار مدفون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: راننده بیل مکانیکی که در محل با آنان کار می‌کرده نیز برای کمک به داخل کانال رفته که بر اثر ریزش مجدد کانال این راننده ۳۲ ساله نیز زیر خاک مدفون شد.

رییس اداره آتش نشانی شاندیز گفت: با حضور ماموران این پایگاه آتش نشانی سه کارگر از زیر حدود دو متر خاک بیرون آورده شدند که دو کارگر  ۱۸ و ۴۱ ساله فوت کرده بوده و راننده بیل مکانیکی نیز به سختی نفس می‌کشید اما با وجود تلاش ماموران اورژانس وی نیز جان داد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شاندیز حوادث کار خراسان رضوی مرگ سه کارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاقبت توجه نکردن راننده به قطار (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: برخورد وحشتناک قطار به کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه (فیلم) حمل و نقل دلهره آور ریلی در هند (فیلم) یخ‌زدن هواپیما در فرودگاه مونیخ (فیلم)

دیگر خبرها

  • لحظه هولناک ریزش خانه قدیمی در زواره اصفهان بر اثر بارندگی (فیلم)
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • عاقبت توجه نکردن راننده به قطار (فیلم)
  • تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • دستگاه کارتن‌سازی جان یک کارگر را گرفت
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت