Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@17:30:43 GMT

مسعود شجاعی مربی جدید باشگاه تراکتور!

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۱۳۳۷

مسعود شجاعی مربی جدید باشگاه تراکتور!

باشگاه تراکتور تبریز در تعطیلات لیگ برتر به دنبال مذاکره و تمدید قرارداد چند بازیکن خود از جمله مسعود شجاعی، احسان حاج صفی و اشکان دژاگه است و در این زمینه نیز مذاکراتی با این بازیکنان داشته است.

به گزارش تابناک ورزشی، از باشگاه تراکتور خبر می‌رسد محمدرضا زنوزی مالک این باشگاه در پیشنهادی جالب به مسعود شجاعی از این بازیکن خواسته در فصل آینده به عنوان بازیکن - مربی در تیم تراکتور حضور داشته باشد و در امور فنی نیز به ساکت الهامی کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند شجاعی در فصل جاری نیز پس از جدایی مصطفی دنیزلی در بسیاری از امور فنی حق اظهار نظر و تصمیم‌گیری دارد.

زنوزی به دلیل علاقه شخصی و رابطه خوبی که با شجاعی دارد در طول فصل و به‌خصوص پس از جدایی دنیزلی نیز پیشنهاد مربیگری در تراکتور را به شجاعی داده بود، اما کاپیتان تیم ملی و باشگاه تراکتور این پیشنهاد را در آن مقطع رد کرد. باید دید این‌بار پاسخ مسعود شجاعی به پیشنهاد دوباره مالک باشگاه تراکتور چه خواهد بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا جهش تولید شبکه اجتماعی شاد فیلم خروج شستا وام یک میلیونی مسعود شجاعی تراکتور تابناک ورزشی ویروس کرونا جهش تولید شبکه اجتماعی شاد فیلم خروج شستا وام یک میلیونی باشگاه تراکتور مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۱۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه تراکتور: با چند گزینه پر افتخار در حال مذاکره هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از شکست ۴ بر یک تیم فوتبال تراکتور برابر ذوب آهن و به درخواست «پاکو خمز» قرارداد این مربی با باشگاه تراکتور فسخ شد و تا به امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت، هنوز تکلیف هدایت تراکتوری‌ها مشخص نشده و محمد نصرتی به عنوان مربی موقت هدایت سرخ‌پوشان تبریزی را عهده دار است.

در همین خصوص باشگاه تراکتور در رسانه خود اعلام کرد: مذاکرات باشگاه تراکتور برای معرفی سرمربی جدید تیم با چند گزینه پُرافتخار در حال پیگیری و رفع برخی موانع موجود بوده و اسامی مطرح شده در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها، جز گزینه‌های مدنظر باشگاه نیستند.

کد خبر 6085179

دیگر خبرها

  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس
  • چالش مسعود شجاعی در جام شیرین
  • باشگاه تراکتور: با چند گزینه پر افتخار در حال مذاکره هستیم
  • دستیار قلعه نویی پیشنهاد هدایت تیم ملی را نپذیرفت
  • جریمه مسعود شجاعی کاهش پیدا کرد
  • کاهش جریمه مسعود شجاعی با رأی کمیته استیناف
  • هشدار جدی به مسعود شجاعی و هوادار!