Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:26:46 GMT

ایمنی محورهای روستایی مازندران ارتقاء می یابد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۱۶۲۷

ایمنی محورهای روستایی مازندران ارتقاء می یابد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن جهانیان در اولین جلسه کمیسیون ایمنی مدیریت اجرایی حمل و نقل استان در سال جاری با بیان اینکه ارتقای وضعیت ایمنی محورهای روستایی و بهبود خدمات حمل و نقل عمومی در شرایط کرونا در دستور کار ماست، افزود: با توجه به کاهش سفرها در ایام نوروز به جهت شیوع ویروس کرونا، افزایش تعداد سفرهای تابستانی پس از پایان دوره شیوع کرونا قابل پیش بینی بوده و لزوم برنامه ریزی جهت ارتقای ایمنی محورها بایستی مد نظر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانیان با بیان روند کاهشی تعداد کشته‌های ناشی از تصادفات رانندگی در ۴ سال متوالی اخیر در سطح محورهای استان اظهار داشت: با تمام توان در جهت افزایش ارتقا ایمنی جاده‌های مازندران تلاش نموده، چرا که سر لوحه کاری ما حفظ، نگهداری و ایمن سازی جاده هاست.

وی ضمن اشاره به اقدامات آشکار سازی نقاط حادثه خیز در محورهای استان خاطر نشان ساخت: این اداره کل اقدامات وسیعی را در خصوص آشکار سازی نقاط پر حادثه به صورت زودبازه در قالب نصب علائم و تابلوهای فسفری، نصب جداکننده‌های میانی و.. در سال گذشته به اجرا درآورد که حاصل آن احراز رتبه سوم استان مازندران در کشور از حیث کاهش تعداد تصادفات فوتی بوده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران آموزش و فرهنگ سازی را از جمله عوامل مؤثر در جهت کاهش تصادفات نام برد و افزود: می‌توان با بکار گیری تمهیدات مهندسی کنترل و نظارت، تبلیغات کافی، اطلاع رسانی عمومی، آموزش فراگیر، راهنمایی و ارشاد و بعضاً تادیب خاطیان گامی به سوی ارتقا و اعتلای فرهنگ ایمنی و به تبع آن کاهش سوانح رانندگی برداریم.

کد خبر 4901377

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل راهداری مازندران ساری ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر شیراز نیمه شعبان شهرکرد بارش باران بیرجند گرگان ایلام قزوین استانداری قزوین جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۱۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای

 جعفر میعادفر در همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی گفت: در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی سه هزار و ۳۰۰ پایگاه ، ۵۴ پایگاه اورژانس هوایی ، ۱ میلیون تماس با اورژانس گرفته شده است. 

میعادفر گفت: ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در این بازه زمانی فعالیت داشتند. 

وی افزود: خوشبختانه امسال با همکاری همکاران اورژانس کشور شاهد کاهش ۱۰ درصدی مصدومان ترافیکی در ابتدای سال هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • ◄ پیدا کنید خروجی جلسات کمیسیون ایمنی راه ها را !
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای