Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، عبدالرضا مصری نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه علنی امروز- چهارشنبه - را بر عهده داشت از اختصاص بخشی از حقوق نمایندگان برای کمک به نیازمندان خبر داد و گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی یک پنجم حقوق اردیبهشت ماه خود را برای نیازمندان تخصیص دادند.

نمایندگان در جلسه علنی امروز موادی از لایحه مالیات بر ارزش افزوده و همچنین دو فوریت طرح الحاق یک تبصره به قانون انتخابات را تصویب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا کروناویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۱۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور جمعی از فرماندهان ارتش در مجلس

جمعی از فرماندهان و مدیران ارشد ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در صحن علنی حضور یافتند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز جمعی از فرماندهان و مدیران ارشد ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران مهمان نمایندگان در جلسه علنی مجلس بودند.

محمد رشیدی عضو هیات رئیسه مجلس ضمن تبریک روز 29 فروردین به دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، به مهمانان امروز خوشامد گفت.

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی امروز سه‌شنبه (28 فروردین) صحن مجلس با اشاره به فرا رسیدن روز ارتش، گفت: روز ارتش را به همه ارتشیان غیور جمهوری اسلامی ایران اعم از نیروی دریایی، هوایی و پدافند هوایی به‌ویژه رزمندگان عزیز نیروی زمینی در نقاط مرزی تبریک می‌گویم.

29 فروردین در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز ارتش نامگذاری شده است.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس
  • حضور جمعی از فرماندهان ارتش در مجلس
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / قالیباف: وضعیت بازار ارز بررسی می‌شود
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ ادامه بررسی لایحه تجارت
  • یکصدو دوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد
  • خلاصه مهم‌ترین اخبار مجلس در ۲۷ فروردین؛ اصلاح مواد دیگری از لایحه تجارت
  • مصوبات جلسه علنی دوشنبه مجلس
  • تذکر درباره عدم تعیین تکلیف تفحص از حقوق‌های نجومی
  • جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد
  • بررسی لایحه تجارت در دستور کار امروز نمایندگان قرار گرفت