Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، از روزهای نخستین فروردین ۹۹ وضعیت بارش باران و در یکی دو نوبت برف در استان کردستان گزارش شده است و پیش بینی می‌شود که تا روزهای ابتدایی اردیبهشت امسال این روند همچنان ادامه داشته باشد.

بارش باران در استان کردستان در سال جاری به وضعیتی رسید که در چندین نوبت آب گرفتگی معابر را نیز به دنبال داشت و البته باعث وقوع سیلاب نیز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌زمان با بارش باران در یکی دو نوبت بارش برف و البته تگرگ در استان کردستان نیز از هفته ‌دوم و سوم فروردین ۹۹ گزارش شده و بر اساس اعلام مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان، این بارش‌ها و کاهش شدید دمای هوا باعث سرمازدگی محصولات کشاورزی در چندین شهرستان استان کردستان شد.

بر اساس اعلام راهداری استان کردستان، بارش برف در روزهای نخستین فروردین ۹۹ در شهرستان‌های قروه و دیواندره به حدی بود که بعضی از جاده‌های روستایی نیازمند برف‌روبی شدند.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان کردستان بارش‌ها به صورت رگبار و همچنین رعد و برق در روزهای پایانی هفته چهارم فروردین ۹۹ در استان کردستان همچنان ادامه خواهد داشت و پیش بینی می‌شود که در سراسر این استان بارش گزارش شود.

کد خبر 501574 برچسب‌ها آب و هوا - ایران استان کردستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آب و هوا ایران استان کردستان استان کردستان فروردین ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۲۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری بهاره کردستان را فرا می‌گیرد

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان گفت: از فردا تا روز دوشنبه به تناوب شرایط برای رخداد بارش‌های رگباری و بهاره در سطح استان کردستان فراهم است.

علی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کردستان با اشاره به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی، اظهار کرد: از فردا تا روز دوشنبه به تناوب شرایط برای رخداد بارش‌های رگباری و بهاره در سطح استان کردستان فراهم است.

وی افزود: اوج فعالیت سامانه بارشی برای روزهای یکشنبه و دوشنبه پیش‌بینی شده است که شدت و مقدار بارش در روزهای جمعه و شنبه بیشتر محدود به نیمه شرقی و ارتفاعات استان است.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان با اشاره به اینکه بارش‌ها در روزهای یکشنبه و دوشنبه همه نقاط استان را در برمی‌گیرد، خاطرنشان کرد: ماهیت بارش‌های بهاره اغلب رگباری، کوتاه مدت و به صورت نقطه‌ای خواهد بود.

پناهی از جمله مخاطرات احتمالی این سامانه را صاعقه، آبگرفتگی موقت معابر داخل شهری، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، امکان ریزش کوه، رانش زمین در مناطق مستعد و بارش تگرگ عنوان کرد.

کد خبر 745765

دیگر خبرها

  • بارش‌های رگباری بهاره کردستان را فرا می‌گیرد
  • بارش‌های پراکنده در منطقه
  • افزایش دمای هوا تا یکشنبه در مازندران
  • افزایش دمای تهران طی روزهای پایانی هفته
  • دمای هوا در اردبیل افزایش می‌یابد
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا ادامه دارد
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا
  • افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • وزش باد شدید در جنوب و غرب تهران/ بارش باران در ارتفاعات