Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@00:39:25 GMT

جزییات ارسال پیامک و واریز وام یک میلیونی حمایتی کرونا

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۲۸۰۹

جزییات ارسال پیامک و واریز وام یک میلیونی حمایتی کرونا

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا وزارت رفاه جزئیات دریافت وام قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی حمایتی کرونا را برای یارانه بگیران اعلام کرد.

حسین میرزایی در گفتگو با ایسنا، درباره نحوه ثبت نام و دریافت وام یک میلیونی به یارانه بگیران اظهار کرد: از امشب برای تمامی سرپرستان خانوار‌هایی که یارانه دریافت می‌کنند، پیامکی با سرشماره v.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

refah ارسال می‌شود.

وی افزود: این افراد در صورت تمایل برای دریافت تسهیلات باید از طریق همان خط تلفن همراه، کد ملی خود را در پاسخ به این پیامک ارسال کنند.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا با بیان اینکه ارسال پیامک‌های وزارت رفاه تا آخر هفته ادامه دارد و سرپرستان خانوار تا ۳۱ فروردین ماه فرصت دارند که در صورت تمایل کدملی خود را برای این سرشماره ارسال کنند تاکید کرد که سیمکارت باید حتما به نام سرپرست خانوار باشد و اگر سرپرست سیمکارتی به نام خود ندارد باید نسبت به تهیه آن اقدام کند.

میرزایی ادامه داد: ارسال کدملی به منزله تاییدیه رسمی است. ما شماره ملی را با شماره تلفن همراه تطبیق می‌دهیم و فرد باید در لیست یارانه بگیران باشند. در نهایت فهرست را در اختیار سازمان هدفمندی یارانه‌ها قرار می‌دهیم.

وی با بیان اینکه تا انتهای ماه مبارک شعبان و اوایل ماه مبارک رمضان این مبالغ به حساب افراد متقاضی واریز می‌شود اظهار کرد: این وام قرض الحسنه است و در قالب اقساط ۳۵ هزار تومانی از حساب یارانه افراد کسر می‌شود.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا همچنین توصیه کرد که مردم مراقب تماس‌ها و پیامک‌های جعلی باشند و در این باره گفت: ما هنوز پیامکی ارسال نکرده‌ایم، اما مردم شروع به ارسال پیام به سرشماره ۶۳۶۹ کرده‌اند که اصلا نیازی به آن و همچنین مراجعه حضوری نیست.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرونا یارانه کرونا حمایتی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۲۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سعید تجری، عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی روزهای اخیر در استان گلستان پیامکی با عنوان «ثبت نام طرح کمک معیشتی دریافت کنید» برای شهروندان گلستانی ارسال می‌شود که این پیامک‌ها حاوی لینک آلوده و جعلی هستند.

وی افزود: از همه شهروندان خواسته می‌شود این موضوع را مورد توجه قرار داده و آن را به نزدیکان خود هشدار دهند و توجهی به پیامک نداشته و لینک را باز نکنند.

رئیس پلیس فتا استان گلستان گفت: برخی اوقات گوشی افراد حک می‌شود و این پیامک‌ها از طرف فرد برای همه مخاطبان به صورت ناخودآگاه ارسال می‌شود. افراد توجه داشته باشند پیامی که با عنوان ثبت نام کمک معیشتی برای آنها ارسال شد و حاوی لینک بود صد درصد یقین داشته باشند که کلاهبرداری است.

وی با اشاره به اینکه سازمان‌های دولتی به هیچ عنوان با شماره‌های شخصی پیامک برای افراد ارسال نمی‌کنند، یادآور شد: تمامی این پیام‌ها با شماره ۶۰۳۰ در حال ارسال است.

تجری اظهار کرد: افراد توجه داشته باشند زمانی که پیام برای آنها ارسال می‌شود و ندانسته آن را باز می‌کنند در گام نخست همان پیام برای تمامی مخاطبین گوشی همراه ارسال می‌شود و در مرحله بعدی حساب بانکی فرد در دسترس کلاهبرداران قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: اگر فرد در صورتی که با این صحنه مواجه شد در نخستین گام گوشی خود را در حالت پرواز قرار دهد تا از ارسال پیامک‌های بیشتر خود داری شود.

رئیس پلیس فتا استان گلستان گفت: در صورت خالی شدن حساب بانکی باید فرد سریعاً با شماره ۰۹۶۳۸۰ مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا تماس گرفته تا اقدامات لازم توسط همکاران در کمترین زمان ممکن انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از ۹۵ درصد پرونده‌های پلیس فتا کشف شد.

کد خبر 6087006

دیگر خبرها

  • شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد
  • منابع و مصارف هدفمندی در بودجه ۱۴۰۳/ پیشنهاد پرداخت یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیکی
  • واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
  • اعلام جزییات یارانه جدید ۶٠٠ هزار تومانی
  • پیامک هشدار قضایی به داوطلبان کنکور ارسال شد
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط
  • جزئیات نحوه دریافت یارانه یک‌ میلیونی کودکان | این دست از کودکان یک میلیون یارانه می‌گیرند
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد