Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،بعد از گذشت روز‌ها از شیوع ویروس کرونا، مدافعان سلامت همچنان در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا با تمام توان مشغول خدمت گذاری به مردم هستند و ماندن من و شما درخانه پشتیبانی این جبهه مبارزه است.

مدافعانی که سلامت مردم آرزوی آنهاست و گرفتار شدن و یا فوت هر فرد بر اثر کرونا اشک بر چشمانشان حلقه می‌زند و بهبودی و سلامتی بیماران خنده را بر لبان آن‌ها می‌نشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیمارستان امام خمینی اراک، یکی از مراکز متعدد درمانی است که از روز‌های اول شیوع بیماری در کشور، به خط مقدم مقابله با کرونا ویروس تبدیل شده است.

کادر درمانی این بیمارستان، جانانه و با ازجان‌گذشتگی کامل، برای بهبود بیماران مبتلا به کرونا تلاش می‌کنند و در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفتند که بهبودی بیماران مبتلا به کرونا آرزوی کادر درمان این بیمارستان است.

مدافعان سلامت بیمارستان امام خمینی اراک گفتند: با مرخص شدن هر بیمار کرونایی روحیه کادر درمان دوچندان شده و برای مقابله همه جانبه با ویروس کرونا آماده‌تر می‌شوند.

این مدافعان سلامت در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا مشغول خدمت به مردم هستند افزودند که نیازمند همراهی مردم با در خانه ماندن هستند و مردم را به ماندن در خانه و رعایت بهداشت فردی توصیه کردند.

بعضی از درمان‌گران و نیرو‌های بیمارستانی مدت‌هاست خانواده‌شان را ندیده‌اند؛ اما پای کار درمان بیماران ایستاده‌اند.

هم اکنون ۳۴ بیماری مبتلا به کرونا در بیمارستان امام خمینی تامین اجتماعی اراک بستری هستند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدافعان سلامت کرونا ویروس فاصله گذاری اجتماعی فاصله گذاری هوشمند مدافعان سلامت خط مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است

عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در بازدید از مجموعه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان قزوین گفت: استان قزوین در حوزه مقابله با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد با کمبود‌های زیرساختی، نیروی انسانی و منابع مالی روبه‌رو است، با هماهنگی و همراهی دستگاه‌های اجرایی مرتبط می‌توانیم این مسائل را حل کنیم تا این فاصله و خلا در حوزه زیرساخت جبران شود.

وی افزود: نگاه دولت در این عرصه حمایتی بوده و اقدامات مختلفی نیز در این راستا انجام شده است، برای مثال ساختمان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مستقر در شهرک مینودر نیز با مشکلاتی روبه‌رو بود که با نگاه حمایتی مشکلات آن پیگیری و حل شد، در خصوص مشکلات زیرساختی و منابع موجود نیز باید با همین رویکرد عمل کنیم.

کاظمی با بیان اینکه در صورت حل مشکلات در حوزه زیرساختی و منابع، اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر می‌توانند بر ماموریت اصلی خود تمرکز بیشتری داشته باشند گفت: ماموریت مقابله با مواد مخدر و اعتیاد باید به صورت منظومه‌ای دنبال شود.

به گفته این مسئول، تهدیدات حوزه اعتیاد همواره در حال به‌روزرسانی است و با گذر زمان در همه عرصه‌های توزیع، تولید، مصرف و مخاطب شاهد موارد جدید هستیم که همه دستگاه‌های متولی نیز باید برای مقابله و پیشگیری از آنها به‌روز شوند تا بتوانیم اقدامات موثری انجام دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین بیان کرد: چرخه مواد مخدر منظومه‌ای است و اگر جایی با مشکل روبرو شود، کل کار زیر سوال می‌رود، با اینحال هم کنون در این حوزه پنج کمیته شورای مقابله با مواد مخدر شکل گرفته که همه چرخه‌ها باید مانند دستگاه و ماشین منظم حرکت کنند.

وی اضافه کرد: هماهنگی خوبی بین دستگاه قضایی، امنیتی و اجتماعی در استان قزوین وجود دارد و باید از این فرصت برای استفاده از ریشه کن شدن اعتیاد و مواد مخدر بهره برد.

کاظمی به تغییر مصرف مواد مخدر و تغییر سن اعتیاد اشاره کرد و یادآور شد: اقدامات فرهنگی و آموزشی را باید جدی‌تر پیگیری کرد و از منابع شهرداری‌ها و ظرفیت صدا و سیما می‌توان در قالب تفاهم نامه سه جانبه استفاده کرد تا با تولید محتوای فاخر شاهد تحول در حوزه پیشگیری و اطلاع‌رسانی در خصوص مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت