Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از بازداشت فردی که به دلیل مصرف مواد روانگردان شیشه اقدام به قتل فجیع برادر خود کرده بود، خبر داد. تاریخ انتشار: 15:14 - 27 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۲۹۹۷ محمد ضیاالدینی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهار داشت:پس از کسب گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت و بازپرس ویژه قتل در محل حادثه حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اعلام کرد: متاسفانه قاتل در روز دوم فرودین ماه سال جاری در محل منزل پدری، در اثر مصرف زیاد مواد روان گردان شیشه با مقتول درگیر می‌شود و با وارد کردن ضربات یک کارد آشپزخانه اقدام به قتل فجیع برادر بزرگتر خود می‌نماید.

ضیاالدینی گفت: قاتل پس از انجام این عمل هولناک برادر خود را در محل حیاط خانه دفن می‌کند و پدر و مادر مسن خود را نیز تهدید می‌کند که در صورت اطلاع به پلیس آن‌ها را نیز خواهد کشت.

دادستان بم افزود: با توجه به اینکه این حادثه در ایام شیوع کرونا اتفاق افتاده بود و رفت و آمد‌های خانوادگی به حداقل ممکن رسیده بود و کسی به منزل آن‌ها رفت و آمد نداشته، کسی متوجه این حادثه هولناک نشده بود. بیشتر بخوانید: باند سرقت مسلحانه طلاجات در شرق استان کرمان متلاشی شد

وی گفت: صبح امروز پدر خانواده این حادثه را به پلیس اطلاع می‌دهد و بلافاصله و ظرف کمتر از یک ساعت قاتل توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان بم دستگیر می‌شود.

ضیاالدینی بیان کرد: با حضور بازپرس ویژه قتل محل دفن مقتول خاک برداری و جسد مقتول جهت آزمایش‌های تکمیلی تحویل پزشکی قانونی شده است.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان بم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۳۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد دست و پابسته زن ثروتمند در کمد | خدمتکار خانه دستگیر شد

به گزارش همشهری آنلاین، رسیدگی به این پرونده از آذر سال ۱۴۰۰ با شکایت زن جوانی به پلیس مبنی بر قتل مادرشوهرش آغاز شد. وقتی تیم جنایی به خانه زن ۸۰ ساله در سعادت‌آباد تهران رفتند با جسد دست و پا بسته او در کمد رختخواب‌ها روبه‌رو شدند.

عروس خانواده که موضوع را به پلیس گزارش داده بود در تشریح ماجرا به مأموران گفت: من و دخترم ۲ روز آخر هفته به خانه مادرشوهرم می‌رفتیم. خودم کلید داشتم، این بار وقتی رفتیم مادرشوهرم نبود. نگران شدم، بوی تعفن زیادی می‌آمد و رختخواب‌ها به هم ریخته بود. وقتی رختخواب‌ها را کنار زدم با جسد مادرشوهرم روبه‌رو شدم که دست‌هایش بسته بود.

بررسی‌ها و تحقیقات نشان می‌داد که عامل قتل پس از جنایت، طلا و خودروی هیوندای قربانی را سرقت کرده و انگشت اشاره مقتول هم جوهری شده است. همچنین مشخص شد که مقتول یک پرستار خانگی داشته که ناپدید شده است.

آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت ۲ سال پس از قتل

ردیابی‌ها برای دستگیری اکبر - پرستار خانگی - ادامه داشت تا اینکه مشخص شد وی به طور مخفیانه از کشور خارج شده. با گذشت ۲ سال از این جنایت وی به ایران برگشت و دستگیر شد.

متهم به قتل پروین اعتراف کرد و گفت: وقتی به عنوان پرستار به خانه مقتول رفته بودم، خاله‌ام حدود چند میلیارد تومان از طلاهایش را به من داد تا برایش بفروشم. مقتول گفت من خریدار طلاهایت هستم. من هم به خاطر اعتمادی که به او داشتم طلاها را بدون هیچ سندی به او دادم و قرار شد ۶ میلیارد تومان بابت آن به من پرداخت کند اما پولی نداد.

وی افزود: سر این موضوع با او درگیر شدم و دست‌هایش را بستم و به اندازه ۶ میلیارد از او سفته گرفتم و بعد هم خفه‌اش کردم. پس از آن مقداری طلا که در کشو بود را برداشتم و سوار بر خودرواش متواری شدم.

با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا متهم بزودی محاکمه شود. این در حالی است که اولیای دم برای وی درخواست قصاص کرده‌اند.

کد خبر 847124 منبع: ایران برچسب‌ها خبر مهم قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • راز دلیل قتل زن 80 ساله ثروتمند توسط پرستار شخصی‌اش!
  • کشف جسد دست و پابسته زن ثروتمند در کمد | خدمتکار خانه دستگیر شد
  • فیلم لحظه هولناک تخریب کامل یک خانه در اصفهان توسط باران!
  • عاقبت فرار از خانه به‌عشق خواستگار شیشه‌ای
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک در غرب تهران / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو