Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گیلان در جریان بازدید از اجرای طرح عمرانی راه آهن رشت – کاسپین - انزلی از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر به این پروژه از سوی رییس سازمان برنامه و بودجه کشور طی هفته گذشته خبر داد و گفت: رئیس جمهوری اسلامی ایران توجه ویژه‌ای نسبت به این پروژه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر ارسلان زارع پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه بازدید از پروژه راه آهن رشت – کاسپین – انزلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  این پروژه از جمله مهم ترین پروژه های ملی است که می‌تواند تاثیرات چشمگیری در حوزه صادرات، واردات و حمل بار نه تنها برای کشورمان بلکه سایر کشورها به خصوص همسایگان شمالی داشته باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از دیگر مواهب اجرای این پروژه را گسترش معاملات تجاری اوراسیا دانست و تصریح کرد: دولت اهتمام ویژه ای برای اجرا و تکمیل عملیات عمرانی این پروژه ارزشمند به نحوه مطلوب تا سال 1400 دارد.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به بازدید امروز خود از مسیر 7کیلومتری بخش اول قطعه ۶ پروژه راه آهن رشت- کاسپین - انزلی افزود : این قطعه 53 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدواریم به تعهد پیمانکار برای تکمیل عملیات زیرسازی تا تابستان امسال و تحویل آن برای اجرای عملیات روسازی بر اساس تقویم زمان بندی، جامه عمل پوشانده شود.

استاندار گیلان اظهار کرد: برای تامین مالی و پشتیبانی این پروژه، رئیس جمهوری و نیز دکتر نوبخت حمایت های ویژه‌ای داشته اند و نگرانی در این بخش وجود ندارد .

دکتر زارع افزود: علاوه بر ۷۰ میلیارد تومانی که پیشتر برای اجرای پروژه داده شده بود، طی روزهای گذشته نیز رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ۵۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر به این پروژه اختصاص داد.

دکتر زارع از تخصیص ۲۰ میلیارد تومان دیگر قطعه آستارا و نیز ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل آزادراه منجیل به رودبار خبر داد و افزود: همه این اعتبارات نقدی است.

وی ادامه داد: انتظار می رود دو پیمانکار قطعه های ۶ و ۷ نسبت به اجرای تعهدات خود و توجه به زمان بندی های اعلام شده، اقدام کنند و با تقویت و افزایش ماشین آلات، این پروژه را در زمان مناسب تحویل دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پروژه راه آهن رشت میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۳۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رئیس سازمان محیط زیست به وزیر راه درباره بودجه فنس‌کشی جاده مرگ یوز

علی سلاجقه  طی نامه‌ای به مهرداد بذرپاش  وزیر راه و شهرسازی نوشت: مطابق مصوبه جلسه مشترک مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۳ مقرر شده بود که مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار از طرف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای فنس کشی در جاده میامی- سبزوار اختصاص یابد.

همچنین در این نامه اشاره شده است که با توجه به نظر سازمان راهدای مبنی بر انتقال این اعتبار به سازمان محیط زیست یا استانداری سمنان جهت انجام این پروژه همچنان نتیجه‌ای حاصل نشده است.

در پایان این نامه آمده است: به دلیل رسانه‌ای شدن این موضوع و مطالبات مردمی و سمن‌ها به عنوان یکی از وعده‌های محقق نشده آن وزارتخانه و این سازمان، لازم است این مساله در مدت زمان کوتاه تعیین تکلیف شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • طرح انتقال آب‌های زیرزمینی خراسان شمالی چهار هزار میلیارد ریال اعتبار گرفت
  • رئیس‌جمهور پنجشنبه به سمنان سفر می‌کند
  • رئیسی پنجشنبه به سمنان می‌رود
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان
  • نامه رئیس سازمان محیط زیست به وزیر راه درباره بودجه فنس‌کشی جاده مرگ یوز
  • صرف ۳۱ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های شاخص سازمان فرهنگی شهرداری شهرکرد
  • استاندار لرستان: ۵۰ درصد اعتبار تقاطع ۶۰ متری از منابع دولتی خواهد بود
  • تعریف ۵۳ پروژه در حوزه صمت خراسان رضوی با اعتبار ۱۰۰ همت
  • خطر زلزله بیخ گوشمان است/ اختصاص نیمی از بودجه شهر تهران به حمل و نقل عمومی