Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مجید عسگر نیا رئیس کلانتری ۱۲۶ تهران پارس گفت: در چند روز اخیر ماموران کلانتری ۱۲۶ تهران پارس از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی در جریان وقوع کش روی توسط پسر جوانی از مغازه‌های سوپر مارکت، میوه فروشی و تهیه غذا واقع در محله تهران پارس قرار گرفتند و با تشکیل پرونده‌ای با موضوع کش روی برای بررسی موضوع و شناسایی متهم به نشانی اعلامی مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری ۱۲۶ تهران پارس گفت: با حضور ماموران در محل، مالکان مغازه‌ها از سرقت تلفن همراه، صندوق صدقه، مواد غذایی و ... اظهار شکایت کردند و اظهار داشتند، مرد جوانی به بهانه خرید کالا از غفلت آنان سوء استفاده کرده است و تعدادی کالا و اقلام که دسترسی به آن‌ها داشته است سرقت و به سرعت متواری شده است.

وی افزود: ماموران کلانتری تهران پارس در تحقیقات میدانی موفق شدند چهره واضحی از متهم را به دست بیاورند و در پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و پیش‌تر نیز به جرم کش روی مدتی را در زندان سپری کرده است.

عسگر نیا با اشاره به اینکه تعداد گشت زنی‌های انتظامی هدفمند افزایش یافت و ماموران شناسایی مخفیگاه متهم را در دستور کار قرار دادند، عنوان کرد: گشت زنی‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه روز گذشته ماموران کلانتری هنگام گشت زنی در محدوده خیابان ۲۱۲ مشاهده کردند مرد جوانی با سرعت از مغازه میوه فروشی خارج شد و به دنبال آن صاحب مغازه میوه فروشی در حالی که به تعقیب پسر جوان می‌پرداخت با فریاد‌های دزد دزد از مردم درخواست کمک می‌کرد.

رئیس کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس گفت: ماموران در این صحنه وارد عمل شدند و متهم را دستگیر کردند و در تحقیقات از وی مشخص شد که سارق جوان همان سارق تحت تعقیب است که در این مغازه هم در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت گوشی موبایل مالک مغازه میوه فروشی کرده است.

سرهنگ عسگرنیا گفت: متهم به ۲۰ فقره کش روی از مغازه‌های سوپر مارکت، میوه فروشی و تهیه غذا اعتراف کرده است و اظهار داشت، اموال سرقتی را به ۲ مالخر فروخته است.

این مقام پلیسی گفت: با شناسایی مالخران ماموران کلانتری در ۲ عملیات جداگانه با هماهنگی‌های قضائی هر دو مالخر را در مخفیگاهشان دستگیر کردند و بدین ترتیب هر سه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی سرقت اموال ماموران کلانتری تهران پارس میوه فروشی کش روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۳۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی دریافت گزارش سرقت های سریالی قطعات و محتویات خودورهای پارک شده در محدوده خیابان نواب صفوی مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.   سردار احمد نگهبان افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری نواب صفوی متهم را در حال بازکردن در صندوق عقب یک دستگاه خودرو سواری پراید مشاهده و قبل از فرار دستگیر کردند.   وی اضافه کرد: متهم ۳۳ ساله به ۴۰ فقره سرقت محتویات داخل خودروهای پارک شده در خیابان های خلوت هسته مرکزی شهر مشهد برای تامین هزینه های مواد مخدر اعتراف کرد.   نگهبان افزود: اموال کشف شده ۱۱ مالباخته شناسایی شد و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.   وی از شهروندان خواست تا اتومبیل خود را به لوازم ایمنی ضدسرقت مانند سیستم دزدگیر، قفل فرمان، قفل پدال، سوئیچ مخفی و سایر لوازم بازدارنده از سرقت مجهز و از نصب تزئینات اضافی و گران قیمت بر روی اتومبیل خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرو در نیشابور
  • دستگیری قاتل درختان جنگلی؛ گرگان
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن
  • وقتی خانه‌ها بوی نفت می‌داد!
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور به موقع پلیس
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان 
  • دستگیری متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه