Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در اواخر اسفند سال گذشته بود که مرکز وکلای قوه قضائیه اعلام کرد با توجه به درخواست متقاضیان؛ زمان ثبت نام در آزمون کارشناسی رسمی دادگستری سال۹۸ به مدت چهار روز تمدید شد.

بنابراین مطابق این اطلاعیه متقاضیان آزمون کارشناسی رسمی دادگستری مرکز می‌توانستند تا ساعت ۲۴ روز ۲۷ اسفند۹۸ با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور در این آزمون ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در فروردین ماه، رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه در خصوص زمان برگزاری آزمون کارشناسی رسمی اعلام کرد: به واسطه کرونا، مجبوریم با تاخیر آزمون کارشناسی رسمی را برگزار کنیم و این موضوع عقب خواهد افتاد. از آنجا که زمان جدید هنوز مشخص نشده است، نمی‌توانیم زمان را اعلام کنیم.

بهادری گفت: حداقل یک ماه آزمون به عقب خواهد افتاد. برای کسانی که موفق نشدند برای آزمون کارشناسان رسمی ثبت نام کنند ثبت نام مجددی را خواهیم داشت.

همچنین قرار شد متعاقب بازخورد‌های گرفته شده اصلاحاتی در حوزه احراز شرایط، در ثبت نام برای آزمون و حوزه‌های مرتبط با آن انجام شود.

اما امروز مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در جدیدترین اطلاعیه خود اعلام کرد که زمان برگزاری آزمون کارشناسی رسمی دادگستری تغییر کرده و مشخص نیست که چه موقع برپا خواهد شد.

داوطلبان آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری سال ۱۳۹۸ که از تاریخ ۹۸.۱۲.۱۳ لغایت ۹۸.۱۲.۲۳ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای آزمون مذکور ثبت نام کردند، باتوجه به شرایط کنونی حاصل از شیوع ویروس کرونا، این آزمون که قرار بود در تاریخ ۹۹.۳.۹ برگزار گردد، به تاریخ دیگری موکول شد که زمان آن متعاقباً اعلام خواهد.

البته تسهیلاتی برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام کرده و همچنین ایجاد امکان ثبت نام برای داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام نشده اند، فراهم می‌شود که زمان و نحوه انجام آن نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

فارس
انتهای پیام/

20 / 20 آزمون کارشناسی رسمی دادگستری کرونا مرکز وکلای قوه قضائیه بهادری رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آزمون کارشناسی رسمی دادگستری کرونا مرکز وکلای قوه قضائیه بهادری رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه آزمون کارشناسی رسمی دادگستری مرکز وکلای قوه قضائیه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۳۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بنابر اعلام مرکز رسانه قوه قضائیه، درحکم حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی موحدی‌راد به سِمت ریاست کل دادگستری سیستان و بلوچستان و رئیس شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب شد.
پیش از این علی مصطفوی نیا رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بود و حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌راد پیش از این رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی بوده است.

دیگر خبرها

  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • راه‌حل رفع خطاهای کارشناسی در سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر کرمان ۸۴ روز است
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان
  • رفع معضلات تالاب انزلی نیازمند راهکارهای مناسب و کارشناسی است