Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@09:49:14 GMT

دادستان همدان: قاتل چهار عضو یک خانواده اعدام شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۳۸۳۶

دادستان همدان: قاتل چهار عضو یک خانواده اعدام شد

حسن خانجانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این فرد اقدام به قتل چهار عضو یک خانواده در هشتم اسفند ماه سال ۹۳ در منطقه رکنی شهر همدان کرده بود که در یک عملیات پیچیده پلیسی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایرنا یازدهم اسفند سال ۹۳ دختر خانواده مقتول که ساکن منطقه ماکو استان آذربایجان شرقی است پس از چند روز تماس بی حاصل با اعضای خانواده با نگرانی در همدان حضور یافت، این دختر جوان وقتی که با در بسته مواجه شد با باز کردن در وارد خانه شده و با بوی تعفن و جسد چهار عضو خانواده مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دختر جوان در این هنگام ناله کنان محل بروز جرم را ترک کرده که سر و صدای وی توجه همسایگان را جلب می کند و در نهایت بعد از تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۱۰ ماموران و کارآگاهان ویژه قتل به همراه عوامل قضایی و دادستان در محل حضور یافتند.

پس از این موضوع تیم ویژه ای برای بررسی موضوع تشکیل شد که اقدام به بازجویی از دوستان، وابستگان و همکاران اعضای خانواده مقتول کردند و ماموران زبده آگاهی عوامل قتل را شناسایی و برای بازجویی های فنی به اداره آگاهی همدان منتقل کردند.

طبق بررسی اسناد و مدارک و اظهارات قاتل و همدست وی مشخص شد که خانواده مقتول در ازای پرداخت وجه نقد از آنها مدارک هویتی، چک سفید امضا و سفته دریافت کرده است همچنین پسر بزرگ این خانواده با قاتل و همدستش در کنکاش زمین برای یافتن اشیای عتیقه با یکدیگر همکاری داشتند.

کدورت های ایجاد شده در حین کار به همراه باز پس ندادن مدارک و اسناد مالی انگیزه ای شد که قاتل و همدستش با تهیه سلاح گرم از نوع کلت کمری برای سرقت مدارک اقدام کنند که همدست قاتل با ارائه اطلاعات غلط مبنی بر خالی بودن منزل مسکونی وی را به حضور در منزل مقتول و سرقت مدارک تشویق می کند.

همدست قاتل در بیرون از منزل اقدام به رصد اوضاع کرده و قاتل وارد منزل مسکونی شده که با اعضای خانواده مواجه می شود؛  قاتل در مرحله اول خواهر و مادر خانواده را خفه کرده سپس هنگام مواجهه با پسران این خانواده آنها را هدف گلوله قرار می دهد.

صحنه قتل با حضور مقام قضایی توسط عوامل قتل بازسازی شده و ماموران آگاهی آلت قتاله که قاتل در حاشیه یکی از جاده های شهر مخفی کرده بود را کشف کردند، هنگام وقوع این موضوع، قاتل اصلی حدود ۳۴ سال سن داشت.

برچسب‌ها همدان سلاح گرم دادگستری کل استان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان سلاح گرم دادگستری کل استان همدان همدان سلاح گرم دادگستری کل استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۳۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال شدن رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فاطمه ستاری نوید افزود: دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان با هدف فرهنگ‌سازی افزایش جمعیت، همزمان با روز جوانی جمعیت در ۳۰ اردیبهشت ماه امسال در سطح ملی و استانی برگزار می‌شود.

او با اشاره به نحوه شرکت در این رویداد تصریح کرد: امکان شرکت همزمان متقاضیان در هر ۲ سطح استانی و ملی فراهم شده که مهلت ارسال آثار تا ۱۰ اردیبهشت است و علاقه مندان می‌توانند از طریق وبگاه رویداد به نشانی www.jameyat.ir و یا با مراجعه به دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان در این رویداد شرکت کنند.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری همدان پرداختن به نقش محوری مردم را از مسائل اساسی در این رویداد برشمرد و گفت: با شناسایی ظرفیت‌ها در استان و شهرستان این رویداد بومی‌سازی و با استفاده از ظرفیت کنشگران و دغدغه‌مندان از جمله اصحاب رسانه اهداف و شناسایی ظرفیت‌های مردمی محقق شود.

فاطمه ستاری نوید افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۰ اردیبهشت به سایت ستاد جمعیت ارسال کنند و ۳۰ اردیبهشت اختتامیه رویداد برگزار می‌شود.

مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری همدان گفت: برداشتن موانع ازدواج از راه‌های تبیین گفتمان جوانی جمعیت و تحقق آن است.

دیگر خبرها

  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان
  • افزوده شدن ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی به محور‌های ارتباطی استان همدان
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • آموزش عامل شکل‌گیری روان است
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • قاتلان مرد مهابادی دستگیر شدند / ۳ مرد را به رگبار بستند
  • رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • حرفه آموزی معتادان در حال بهبود برای ورود به بازار کار
  • فعال شدن رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان