Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نمایشگاه مجازی خوشنویسی فرهنگسرای کار و تعاون، به منظور رعایت حال شهروندان در روز‌های قرنطینه راه‌اندازی شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نمایشگاه مجازی خوشنویسی فرهنگسرای کار و تعاون در روزهای قرنطینه با شعار «خانه همیشه امن است» به منظور ارائه خدمات فرهنگی و هنری به شهروندان و علاقه مندان به آثار هنری راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نمایشگاه مجازی خوشنویسی در اینستاگرام با معرفی استاد محمد جدی از اساتید برجسته خوشنویسی برای بازدید مجازی و آشنایی مخاطبان با شیوه و تکنیک‌های هنری این هنرمند فراهم شده است.
این مجموعه منتخبی از آثار هنری خوشنویسی نستعلیق این هنرمند برجسته است.
استاد محمد جدی عضو کانون خادم الکتاب فرهنگسرای کار و تعاون است که در حدود 30 سال سابقه تدریس در حوزه خوشنویسی دارد و شاگران زیادی را در این حوزه تربیت کرده است.
علاقه‌مندان برای بهره بردن از برنامه‌های فرهنگسرای کار و تعاون می‌توانند به صفحه این مرکز در فضای مجازی به نشانی‌ اینستاگرام farhangsara_kar مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نمایشگاه مجازی خوشنویسی فرهنگسرای کار و تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۳۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگسرای نگین در منطقه ۱۲ اصفهان احداث می‌شود

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: در راستای خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان، فرهنگسرای نگین در زمینی به مساحت ۳۰۷ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۷۰ میلیارد ریال احداث می‌شود.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: احداث فرهنگسرا یکی از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بسیار مهم محسوب می‌شود که به‌منظور توسعه فرهنگ، هنر، آموزش و دسترسی عمومی به منابع فرهنگی در یک منطقه یا جامعه انجام می‌شود.

وی افزود: فرهنگسراها به‌عنوان مراکزی چند منظوره با تمرکز بر ارتقای سطح دانش و فرهنگ جامعه، محلی برای تبادل ایده‌ها و اطلاعات، آموزش مستمر، هنر و فرهنگ عامه معرفی و ترویج می‌شود.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از احداث فرهنگسرای نگین در شهرک نگین واقع در خیابان کاوه خبر داد و گفت: در راستای خدمت‌رسانی شایسته و تأمین رفاه اجتماعی شهروندان فرهنگسرای نگین در زمینی به مساحت ۳۰۷ متر مربع با ۹۰۰ متر مربع زیربنا احداث می‌شود.

رسالت با اشاره به شروع عملیات خاک‌برداری و سازه نگهبان فرهنگسرای نگین گفت: این مجموعه در چهار طبقه شامل یک طبقه اداری و بازی کودکان، یک طبقه سالن ورزشی و دو طبقه کارگاهی، با اعتباری بالغ بر ۳۷۰ میلیارد ریال (شامل تملک و احداث) تا ۱۰ ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

رسالت با اعلام پیشرفت ۱۵ درصدی این پروژه تصریح کرد: در این عملیات تاکنون ۱۵۰۰ متر مکعب خاک‌برداری و ۱۲ تن فولاد برای اجرای سازه نگهبان استفاده شده که احداث این مجموعه سطح فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرک نگین واقع در خیابان کاوه را ارتقا می‌بخشد.

کد خبر 739972

دیگر خبرها

  • اثر هنری کتابت ۹خطاط و ترجمه روایی قرآن ویژه سبک زندگی رونمایی شد
  • فرهنگسرای نگین در منطقه ۱۲ اصفهان احداث می‌شود
  • برگزاری ویژه برنامه های متنوع در فرهنگسرای خاوران
  • برپایی نمایشگاه «قرآن و عترت» در مجتمع شهید آوینی قم
  • ضرورت توجه به خوشنویسی در کتاب‌های آموزشی
  • نمایشگاه صنایع دستی و محصولات تولیدی محلی در رودسر
  • راه‌اندازی نمایشگاه عفاف‌ و حجاب در موزه زاهدان
  • برپایی نمایشگاه قرآنی معرق و نازک کاری در سنندج
  • برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان اُتیسم در کاشان 
  • افتتاح نمایشگاه «ماه نگاره‌های آسمانی» در نگارستان امام خمینی(س) اصفهان+تصاویر