Web Analytics Made Easy - Statcounter

کهنه سرباز جنگ جهانی دوم پیش از تولد 100 سالگی خود با پیاده روی در امتداد باغ شخصی اش، تنها طی 1 هفته نزدیک به 2،000،000 پوند برای سرویس سلامت ملی انگلستان (NHS) جمع آوری کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ کهنه سرباز جنگ جهانی دوم پیش از تولد 100 سالگی خود با پیاده روی در امتداد باغ شخصی اش، تنها طی 1 هفته نزدیک به 2،000،000 پوند برای سرویس سلامت ملی انگلستان (NHS) جمع آوری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"تام مور" 99 ساله گفت که سرویس سلامت ملی طی 2 سال گذشته در کمک به بهبود تعویض مفصل ران و سرطان پوست او حیرت آور بوده است.

این مهندس مدنی سابق به عنوان تشکر به هدف پیاده روی در امتداد باغ خود تا تولد 100 سالگی در 30 آوریل، روزانه 25 متر از طول باغ را طی می کند.

هدف اولیه تام، جمع آوری 1000 پوند کمک مالی برای مؤسسات خیریه NHS بود و تنها از روستای خود به نام مارتون مورتاین در بِدفوردشایِر توقع کمک داشت.

اما پس از رسانه ای شدن این اقدام در هفته گذشته، هدف او به سرعت فراتر از مبلغ اولیه رفت و به 2 میلیون پوند کمک به کارکنان مراقبت های بهداشتی در خط مقدم مبارزه با کووید19 رسید.

او به bbc گفت که از اعماق قلبم از مردم انگلیس سپاسگزارم. تصور این حجم از کمک و بخشش شگفت انگیز است."

تام در غرب یورکشایر جایی که به مدرسه می رفت و بعدها دوره کارآموزی خود را به عنوان مهندس مدنی در آنجا گذراند، به دنیا آمد و بزرگ شد.

سپس در آغاز جنگ، عضو لشکر زرهی 145 سلطنتی شده و در سال 1940 برای آموزش افسران انتخاب شد.

او پس از انجام تمام وظایف فرامرزی خود به انگلستان بازگشت به عنوان مربی در مدرسه خودروهای جنگی زرهی در بووینگتونِ دورسِت مشغول به فعالیت شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۴۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین

تقریبا همه تیم های بزرگ انگلیس، به جذب پدیده جدید شاختار دونتسک و فوتبال اوکراین علاقه نشان داده اند. 

طرفداری | باشگاه شاختار دونتسک بر این باور است که هافبک با ارزش ۶۰ میلیون پوند، گئورگی سوداکوف، قطعا سرنوشتی مانند میخایلو مودریک خواهد داشت. آنها اطمینان دارند که سوداکوف هم در تابستان به یک باشگاه انگلیسی منتقل خواهد شد.  

به گزارش استاندارد، آرسنال برای جذب این بازیکن ۲۱ ساله که به عنوان استعداد برتر بعدی فوتبال اوکراین شناخته می شود، پیش‌قدم خواهد شد. سوداکوف همچنین به چلسی، منچستریونایتد، منچسترسیتی و لیورپول هم لینک شده است. 

مقامات شاختار این هفته در لندن حضور داشتند تا برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی برنامه ریزی کنند، همان زمانی که انتظار دارند ستاره خود سوداکوف را از دست بدهند. سرگی پالکین، مدیرعامل شاختار که در انتقال مودریک به چلسی در رقابت با آرسنال نقش داشت، گفت:

این پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی، او شانس زیادی برای انتقال به برخی باشگاه های بزرگ دارد. 

با باشگاه‌های بزرگ تماس‌هایی داشته‌ایم و برخی از آن‌ها مستقیما با ما مذاکره نمی‌کنند، اما در حال سنجیدن شرایط نقل و انتقالات تابستانی هستند. 

او قطعا تابستان امسال به یک باشگاه بزرگ اروپایی منتقل خواهد شد. وقتی روز دوشنبه بازی چلسی مقابل اورتون را از نزدیک تماشا کردم، خیلی ها در مورد سوداکوف از من سوال پرسیدند.

پیشنهادی 34 میلیون پوندی ناپولی در ماه ژانویه برای سوداکوف که 14 بازی ملی برای اوکراین انجام داده، رد شد. شاختار دونتسک برای او حداقل 43 میلیون پوند می خواست. اکنون گفته می شود شاختار خواستار 60 میلیون پوند است که کمی کمتر از 62.5 میلیون پوند اولیه ای است که چلسی در ژانویه 2023 برای مودریک پرداخت کرد، معامله ای که می تواند با پاداش ها به 88.5 میلیون پوند افزایش یابد.

پالکین معتقد است که ناپولی فرصت پیشی گرفتن از باشگاه های انگلیسی برای جذب او را از دست داده است:

در ژانویه به ناپولی گفتم که می توانند او را با 50 میلیون یورو به علاوه پاداش داشته باشند، اما آنها 40 میلیون یورو پیشنهاد دادند، اما به آنها گفتم که معامله را همین حالا نهایی کنند یا این فرصت منحصر به فرد را از دست خواهند داد. 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • مسوولان دماوند در امر جمع آوری سگ های بلاصاحب بیشتر تلاش کنند
  • ۴۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد استان شد
  • روایت ترسناک مبارزه زن ۶۰ ساله و خرس در پیرانشهر +تصویر دلخراش
  • مبارزه با جوندگان شهری با راهکار‌های جدید شهرداری مشهد
  • تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز
  • مراسم ازدواج باشکوه پیرمرد ۸۶ ساله (فیلم)
  • (ویدئو) ازدواج پیرمرد ۸۶ ساله با اولین عشق خود خبرساز شد
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین
  • اهدای عضو جوان ۴۴ ساله طبسی
  • بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند