Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@20:08:23 GMT

اصناف بدون ثبت‌نام در سامانه سلامت اجازه فعالیت ندارند

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۴۸۶۸

اصناف بدون ثبت‌نام در سامانه سلامت اجازه فعالیت ندارند

الهام بهره‌مند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مدیران، متصدیان، مالکان و کارفرمایان به منظور شروع فعالیت با رعایت الزامات بهداشتی اعلام شده در راهنماهای گام دوم مبارزه با بیماری کرونا فقط تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه مهلت دارند با ثبت نام در سامانه سلامت به آدرس salamat.gov.ir  و وارد کردن اطلاعات مربوط به واحد کاری نسبت به کسب مجوز فعالیت اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه تمام صنوف و صنایع کم‌خطر و پرخطر باید در این سامانه ثبت‌نام کنند اظهار داشت: واحدهای صنفی و صنعتی مجاز و کم خطر پس از ثبت‌نام در این سامانه و صدور مجوز، به شرط رعایت موارد بهداشتی می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

وی گفت: براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فعالیت‌های صنوف پرخطر شامل آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، رستوران‌ها، تالارهای پذیرایی، مراکز بازی و تفریحی، گیم نت ها، قهوه‌خانه‌ها، چایخانه‌ها، اماکن اقامتی، هتل‌ها، استخر و باشگاه‌های بدنسازی و ورزشی،  سینماها و نمایشگاه‌های هنری و فرهنگی تا اطلاع بعدی مجاز به بازگشایی و فعالیت نیستند.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌ حیدریه با زیرپوشش داشتن سه شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه به ۳۶۳ هزار نفر از جمعیت این شهرستان‌ها خدمات ارایه می‌دهد.

این دانشگاه ۱۹۰ تخت در بیمارستان نهم دی تربت‌حیدریه و ۲۰ تخت در بیمارستان مه‌ولات دارد.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی رستوران ها قهوه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۴۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی بخش جلگه رخ تربت حیدریه به کشت کلزا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، رئیس مرکز جهاد کشاورزی جلگه رخ گفت: کشت دانه‌های روغنی کلزا در اواسط شهریور ماه انجام و در اواخر خرداد ماه در این منطقه برداشت می‌شود.

سید محمد نجفی افزود: رقم کشت شده در این بخش از نوع نپتون، هیدرومیل و ماراتون است و با هدف حمایت از کشاورزان نیز از این محصول پر ارزش ۵۰۰ کیلوگرم بذر از این نوع در بین کشاورزان توزیع شده است.

وی گفت: پیش بینی می‌شود در فصل برداشت این محصول بیش از ۳۰۰ تن کلزا از سطح مزارع این منطقه رخ برداشت شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۷۵ تن انواع کود در اختیار کشاورزان کلزا کار گذاشته شده است.

سید محمد نجفی افزود: کارشناسان مرکز جهاد کشاورزی بخش رخ نیز نظارت و پیگیری جدی بر کار کاشت، داشت و برداشت این محصول را بر عهده دارند.

کلزا یکی از مهمترین منابع تولید روغن در کشور است که دانه‌های آن دارای ۴۶ درصد روغن است.

دیگر خبرها

  • نجات بانوی طبیعت گرد مصدوم در ارتفاعات روستایی تربت حیدریه
  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • ایمن سازی ۲۲۰ هزار راس دام در تربت حیدریه علیه بیماری شاربن
  • هزینه۱۳ میلیارد ریالی مرمت آثار تاریخی تربت‌حیدریه
  • خونگیری از ۷ هزار راس دام برای تشخیص بیماری مشترک بروسلوز (تب مالت) در تربت حیدریه
  • یک جان باخته و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی مشهد تربت حیدریه
  • بازگشت ۷ واحد راکد در تربت حیدریه به چرخه تولید
  • اختصاص ۱۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی بخش جلگه رخ تربت حیدریه به کشت کلزا
  • پنبه‌کاران تربت‌حیدریه ۱۰ تن بذر یارانه‌ای دریافت کردند
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه