Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@23:26:49 GMT

کشف ۱۹۳هزار نخ سیگارقاچاق در محور یاسوج-اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۵۵۱۸

کشف ۱۹۳هزار نخ سیگارقاچاق در محور یاسوج-اصفهان

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی شهرستان دنا از کشف ۱۹۳ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۹۶۸ میلیون ریال از یک دستگاه اتوبوس در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "گودرز رستمی"در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با هماهنگی مرجع قضایی، ماموران پاسگاه "میمند" با برنامه ریزی و کنترل و پایش محورهای عبوری یاسوج به اصفهان، به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران در بازرسی از داخل اتوبوس تعداد ۱۹۳هزار نخ انواع سیگار قاچاق که به طرز ماهرانه ای در قسمتهای مختلف این اتوبوس جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دنا تصریح کرد: ارزش تقریبی محموله قاچاق و کشف شده، ۹۶۸ میلیون ریال که در این رابطه، راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و اتوبوس حامل کالای قاچاق به پارکینگ منتقل شد .

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رستمی در پایان با تشکر از همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه قاچاق کالا و ارز، بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد فرمانده انتظامی شهرستان دنا سيگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۵۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان

سردار ناصر فرشید گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان با هدف اجرای مقابله همه جانبه با پدیده شوم و زیانبار قاچاق، ضمن انجام اقدامات اطلاعاتی از قاچاق سازمان یافته فراورده‌های نفتی از سوی رانندگان چند اتوبوس خط کرمان ـ زاهدان مطلع و با بررسی موضوع متوجه شدند، چند نفر از طریق کارت سوخت ۲ دستگاه اتوبوس و برخی مدارک جعلی، اقدام به بارگیری سوخت کرده و آن ها را در مناطق شرق کشور به فروش می‌رسانند.

 وی افزود: در این رابطه با استعلامات انجام شده و پیگیری‌های بعدی ماموران، ۴ متهم دخیل در جعل مدارک و حمل سوخت غیرمجاز دستگیر و از اتوبوس‌ها و مکان‌های دپوی آن ها ۸۳ هزارو ۶۶۶ لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی از شهروندان خواست: با توجه به زیان‌های بسیار شدید خروج فراورده‌های سوختی از کشور و خطرات زیاد حمل سوخت از طریق ناوگان حمل مسافر و خودرو‌های شخصی، هر گونه مورد در این زمینه و دیگر جرائم و مفاسد اقتصادی را به شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا