Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم مرادی روز چهارشنبه در این ارتباط افزود: مراکز قرآنی استان بوشهر از ابتدای شیوع ویروس کرونا و همزمان با اقدام سازمان تبلیغات اسلامی در ایجاد پویش ملی «به توان ما» با پیوستن به این پویش در  زمینه ایجاد کارگاه‌های تولید ماسک و دستکش به همکاری پرداختند.
وی بیان کرد: ضدعفونی کردن معابر، مساجد، مراکز و فضاهای آموزشی، مراکز قرآنی و محلات و برگزاری کارگاه آموزشی در فضای مجازی از دیگر اقدام‌های مهم مرکزهای برای مبارزه با ویروس کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرادی، پیگیری کمک به افراد بی بضاعت از طرف اتحادیه و با همکاری مراکز قرآنی و شناسایی فقرای محلات، برگزاری جشن‌های نیمه شعبان و آذین‌بندی موسسه‌های در جشن‌های شعبانیه و انعکاس برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در فضای مجازی به صورت حسینیه مجازی را از دیگر اقدام‌های انجام شده برشمرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: قربانی کردن به مناسبت نیمه شعبان و کمک به فقرا و مستمندان، بازدید مستمر از کارگاه‌های تولید ماسک و حل مشکلات کارگاه‌ها و برگزاری ۲۸۰ ختم‌ قرآن کریم به نیت شفای مریضان و فرج آقا امام زمان «عج» در نیمه شعبان در سراسر استان از اقدام‌های دیگری است که در این ایام انجام شد.
وی آموزش‌های قرآنی از طریق فضای مجازی توسط مراکز به قرآن‌آموزان، پخش زنده قرآن و اذان از طریق اینستاگرام و برگزاری نشست با کارشناسان قرآنی ادارات تبلیغات اسلامی در فضای مجازی برای انجام امور قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان را از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این ایام دانست.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا امام زمان فضای مجازی قرآن قرآن کریم ماسک بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مراکز قرآنی نیمه شعبان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۵۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد

دریافت 5 MB کد خبر 6082258

دیگر خبرها

  • ضرورت هوشیاری در خرید‌ از فضای مجازی
  • خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۳۱ فروردین
  • دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد
  • دستگیری و احضار اعضای باند تولید و اتتشار محتوای مبتذل در بوشهر
  • برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه
  • رئیسی: ۸۴۰۰ کارخانه و کارگاه نیمه‌راکد و راکد در سراسر کشور احیا شدند
  • کارگاه تولیدی لامپ‌های LED در اوین راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان
  • مدرسه مجازی آموزش‌و‌پرورش در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان راه‌اندازی می‌شود
  • تشکیل و راه اندازی انجمن نوجوانان قرآنی در نمایشگاه قرآن سال بعد