Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین شیخ دیاباته از استقلال طلبکار است و این باشگاه مانند گذشته به تعهدات خودش در قبال این بازیکن عمل نکرده است. استقلالی ها در تماس با این بازیکن تلاش کردند با توضیح دادن شرایط شیخ را راضی کنند که برای گرفتن مطالباتش کمی بیشتر صبر کند و اخلاق این بازیکن هم به گونه ای نیست که اهل جار و جنجال باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود یکی از مدیران باشگاه درباره این موضوع از پیغام دیاباته به باشگاه خبر داد که اعلام کرده تا زمانی که مطالبات معوقه اش پرداخت نشود به ایران برنمی گردد. البته با توجه به اینکه کرونا تمرینات و مسابقات فوتبال را در سرارسر دنیا تعطیل کرده است فعلا خیال استقلالی ها راحت است و قصد دارند در اوابل اردیبهشت ماه پس از بازیکنان ایرانی مطالبات خارجی ها از جمله شیخ دیاباته را پرداخت کنند.  

بدقولی های باشگاه باعث شده دیاباته با وجود اینکه تاکید کرده تا پایان فصل در استقلال می ماند به فکر جدایی در آخر فصل بیفتد و به دنبال یک پیشنهاد اروپایی باشد. این موضوع برای مامه بابا تیام هم پیش آمده بود و یکی از دلایل اصلی جدایی او بی اعتمادی اش به وعده های باشگاه برای پرداخت پول بود. به نظر می رسد ستاره جدید آفریقایی و شماره ۷  آبی ها هم  آخر فصل راه شماره ۷ قبلی را برود!

کد خبر 501676 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۶۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: سیدحسین حسینی و محمدحسین مرادمند دو بازیکن استقلال به دلیل اتفاقات رخ داده در پایان مسابقه با آلومینیوم اراک و اقدام غیر حرفه ای و خارج از وظایف قانونی یک بازیکن به کمیته های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار می شوند.

کد خبر 843957 منبع: فارس برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • سرتیپ حیدری: هرگونه تهدید را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ می‌دهیم
  • ابلاغیه انضباطی برای دو بازیکن و باشگاه استقلال
  • ابلاغیه انضباطی برای دو بازیکن و باشگاه استقلال تهران
  • پیغام دو ملی پوش به بازیکنان پرسپولیس؛ تیم تان را رها کنید و به اینجا بیایید!
  • خبر عجیب در مورد هافبک استقلال؛ ماشاریپوف از حالا پول فصل آینده اش را می‌گیرد
  • دو بازیکن استقلال به کمیته اخلاق و انضباطی احضار شدند
  • بغل کردن جیمی‌جامپ زن کار دست دو بازیکن استقلال داد
  • ۲ بازیکن استقلال احضار شدند
  • احضار دو بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی