Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جلال سید محمدی  روز چهارشنبه در جریان بازدید از پروژه های جهاد کشاورزی این شهرستان  با اشاره به وجود ۲۲۰ پهنه آب بندان در شهرستان  اظهار داشت: با اجرای طرح لایروبی و بهسازی این آب بندان ها نزدیک به یک هزار بهره بردار می توانند آب زراعی تکمیلی مزارع خود را تامین کنند .

وی افزود: برای سال جاری طرح تجهیز ۱۵۰ هکتار از اراضی در سه روستا در دست اجرا است که برای آن ۱۵ میلیارد ریال  اعتبار هزینه شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان صومعه سرا در جریان بازدید از بانک نشا در روستای کلسر گفت: ۴۰ واحد بانک نشا در صومعه سرا فعالیت می کنند که تاکنون ۱۹ واحد آن پروانه بهره برداری دریافت کرده اند .
احمد پادیاب در ادامه با اشاره به پرداخت نزدیک به ۱۰ میلیارد ریال  تسهیلات به بانک های نشای شهرستان افزود: بانک های نشا باعث کاهش هزینه های تولید و صرف جویی در بذر و صرفه جویی آب و افزایش راندمان در بخش کشاورزی می شود.
او در ادامه افزود: برای طرح پوشش انهار بصورت بتنی در روستای سه سار ۳ میلیارد ریال  اعتبار هزینه شده است .
 شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰ هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و با دارابودن بیش از ۲۸هزار هکتار شالیکاری و ۲۲۰ پهنه  آب بندان و ۱۲هکتار صنوبر کاری از کانونهای مهم کشاورزی و آبزی پروری در استان و کشور می باشد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان گیلان بخش کشاورزی جهاد کشاورزی صرفه جویی کشاورزی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی صومعه سرا آب بندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۶۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مجموعه شعر «پیراهن تو کنار پیراهن من» در صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا در این مراسم که با حضور جمعی از شاعران گیلانی و ادب دوستان در مجتمع فارابی این شهرستان برگزار شد گفت: انجمن شعر و ادب این شهرستان با عضویت و فعالیت ۵۰ شاعر از انجمن‌های برتر گیلان است.

مجید شافعی با بیان اینکه ۲۰ شاعر صومعه سرایی کتاب شعر دارند، افزود: در ۲ ساله گذشته ۵ مجموعه شعر از این شاعران منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • رونمایی از مجموعه شعر «پیراهن تو کنار پیراهن من» در صومعه‌سرا
  • اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد
  • احداث کانال انتقال آب کشاورزی در سوادکوه‌شمالی
  • قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در صومعه بخش مرکزی شهرستان نیشابور
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران
  • بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار
  • پنبه‌کاران تربت‌حیدریه ۱۰ تن بذر یارانه‌ای دریافت کردند
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • مدیران ناکارآمد مصداق بارز خیانت به نظام و مردم هستند
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار