Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سلمان خان بازیگر مشهور هندی طی مدت اجرای قرنطینه عمومی در این کشور از ۲۵ هزار خانواده بی بضاعت حمایت می‌کند. تاریخ انتشار: 19:14 - 27 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۲۷۹۴

به گزارش خبرگزاری میزان به نقل از هندوستان تایمز، سلمان خان بازیگر مشهور سینمای بالیوود در نظر دارد از 25 هزار خانواده کم درآمد و بی بضاعت حمایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این خصوص اعلام کرد: طی مدت اجرای قرنطینه عمومی یعنی 2 ماه به هر کدام از این خانواده ها مبلغ 3 هزار روپیه هندی پرداخت خواهد شد.

سلمان خان تصریح کرد: مردم هند با مشکلات زیادی مواجه هستند و به دلیل شیوع کرونا کارگران روزمزد نمی توانند فعالیت اقتصادی داشته باشند.

این ستاره بالیوود اضافه کرد: امیدوارم کمک من بتواند باعث کمتر شدن مشکلات خانواده های بی بضاعت شود.

وی که قصد دارد طی این مدت مبلغ 150 میلیون روپیه (حدود یک میلیون 500 هزار دلار) صرف این کار کند گفت: بیش از 2 سال است که فعالیت های خیریه و عام المنفعه انجام می دهد و ده ها هزار نفر در این راه با من همکاری می کنند.

سلمان خان گفت: اگر بتوانیم حمایت های مردمی نیز جلب کنیم تعداد خانواده هایی که در این طرح پشتیبانی می شوند را تا 30 هزار خانواده افزایش خواهیم داد.

گفتنی است تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در هند به بیش از 10 هزار نفر رسیده است و این ویروس جان حدود 400 نفر از مردم این کشور را نیز گرفته است.

دولت هند برای پیشگیری از شیوع گسترده تر این بیماری دستور قرنطینه عمومی را صادر کرده و پلیس با افرادی که قرنطینه را شکسته و تردد غیر ضروری داشته باشند برخورد می کند.

بیشتر بخوانید: شیوع ویروس کرونا در چندین کشور جهان شورای امنیت ملی افغانستان اعلام کرد: مرز افغانستان و ایران باز شد
۸۰ درصد مبتلایان به کرونا بهبود می‌ یابند کرونا، تجارت "پاکستان و چین" را نشانه رفت آنچه روس‌ها برای مقابله با "شیوع کرونا" انجام دادند کرونا مرز پاکستان و افغانستان را هم بست طرح مقابله با شیوع کرونا به مدارس روسیه کشیده شد کرونا، تاجران پاکستانی را مجبور به تغییر مسیر صادرات کرد تبدیل واگن های قطار در هند به بیمارستان‌ برای درمان کرونا

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا کمک هزار خانواده سلمان خان بی بضاعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۶۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در ایکس (توئیتر سابق) نوشت: امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری بود.

وی افزود: بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد.

کد خبر 6085988

دیگر خبرها

  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • نگاه به اقشار کم‌بضاعت لرستان در راستای خودکفایی آنها باشد
  • گرما موجب افزایش افسردگی و خشونت
  • (تصاویر) پریناز ایزدیار همزداش را پیدا کرد؛ شباهت عجیب دو بازیگر زن ایرانی و ترکی!
  • بازیگر سینما و تلویزیون: دولت به اقتصاد خانواده‌ها توجه بیشتری کند
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • حمایت خانواده شهدای سمنان از اجرای طرح نور