Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهاردهمین پایگاه اورژانس جاده‌ای نیشابور در کیلومتر ۵۰محور نیشابور به سبزوار آغاز به کار کرد.

به گزارش قدس آنلاین، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی نیشابور گفت: این پایگاه با پیگیریهای زیاد و دریافت مجوزه های لازم از اواسط فروردین راه اندازی شد و به زودی بصورت رسمی افتتاح می شود. مصطفی افشار نیک ادامه داد: محور نیشابور به سبزوار یکی از پر ترددترین محورهای نیشابور است که تا کنون پایگاه اورژانس جاده ای حسن آباد در کیلومتر۲۴ و پایگاه زعفرانیه سبزوار در کیلومتر۶۵ این محور برای پوشش فوریتهای پزشکی مستقر بودند که راه اندازی این پایگاه باعث کاهش زمان پاسخ دهی به حوادث می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: نام این پایگاه به پاس ایثار و تلاش کادر درمانی، پایگاه مدافعین سلامت نام گذاری شد. رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی نیشابور یادآور شد: اورژانس۱۱۵ نیشابور با ۸پایگاه شهری، ۱۴پایگاه جاده ای و ۱پایگاه اورژانس هوایی مشغول ارائه خدمت است. منبع: صداوسیما

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اورژانس نیشابور سبزوار پایگاه اورژانس جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد

 معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان روز چهارشنبه در حاشیه این مراسم اظهار کرد: خدمات حوزه سلامت این استان بسیار مطلوب است و این خدمات باید برای مردم تبیین و معرفی شود.

رضا شریفی افزود: افتتاح اورژانس بانوان جزو نیازهای اصلی سیستان و بلوچستان و کاری ماندگار است و برای راه اندازی سایر پایگاه‌ها در استان و زاهدان با دانشگاه علوم پزشکی جهت خرید آمبولانس و تامین فضای فیزیکی همکاری خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • آمار فوتی‌های تصادفات بسیار شدید در ایران نصف کشورهای دنیاست
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای