Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی گفت: توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در رزمایش مواسات و همدلی مومنانه در استان مرکزی هدف‌گذاری شد. ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سیدعلی آقازاده عصر امروز در جلسه هماهنگی مواسات و همدلی مومنانه با اشاره به اظهار داشت: خوشبختانه تهیه 100 هزار بسته معیشتی را در استان هدف‌گذاری کردیم که تا امروز با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شد تا حدودی می‌توان گفت این هدف محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نکته مهم این است که چگونه این بسته‌ها را به شکل مطلوب توزیع کنیم، اگر بتوانیم آمارها را کامل کنیم و افرادی که در این زمینه از این هدیه مردمی بهره‌مند می‌شوند را به خوبی شناسایی کنیم به نظر می‌رسد که به هدفی که مد نظر مقام معظم رهبری و تمام تلاشگران در این عرصه است رسیده باشیم.

استاندار مرکزی بیان کرد: اجر زحمات و مزد زحمات مردم با شناسایی دقیق افراد و کسانی که به نوعی این نیازمندی را دارند تحقق پیدا می‌کند و به نظر بنده علاوه بر این 100 هزار بسته شاید صدها هزار بسته و میلیون‌ها بسته در طول این یک ماه گذشته توسط نهادها، مردم، سازمان‌ها و غیره توزیع می‌شود، اما این طرح کاری علاوه بر این موارد است.

ستاد رزمایش مواسات در سطح استان مرکزی تشکیل شد؛ جذب کمک‌های مردمی و خیران در مساجدامام جمعه کرمان جزئیات رزمایش مواسات در استان را تشریح کردگیلان| پویش مردمی «مواسات» برای کمک به آسیب‌دیدگان کرونا در فضای مجازی ایجاد شد

آقازاده ادامه داد: آمار، شناسایی و اطلاعات از خانوارها به گونه‌ای باشد که اکثرا افرادی باشند که ممکن است تا امروز بسته‌ای نگرفته باشند و کرامت آنها هم ایجاب می‌کند که جلو نیایند اما ما باید این افراد را در تمام مناطق شناسایی کنیم که اگر خوب بتوانیم این افراد را شناسایی کنیم به هدف مد نظر دست یافته‌ایم.

وی ادامه داد: بنابراین تقاضا می‌شود که دست‌اندرکاران، به‌ویژه کمیته‌های شهرستانی و افراد کمک‌کننده همه و همه دقت داشته باشند که افرادی که قرار است بهره‌مند شوند افرادی باشند که دقیقا مورد هدف این طرح قرار دارند.

انتهای پیام/712/ ز

R7980/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رزمایش مواسات هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۶۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح «سهم من از بهشت» در استان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل کمیته امداد استان قم در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه طرح «سهم من از بهشت» در سه موضوع افطاری ساده، اهدای بسته‌های معیشتی و طبخ و توزیع غذای گرم از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده گفت: این طرح تا ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام بیش از ۷هزار بسته معیشتی، ۸۹ هزار پرس غذای گرم و ۱۱۹ هزار افطاری ساده بین نیازمندان توزیع شده است.

حجت الاسلام مهری در ادامه با بیان اینکه مجموع اقدامات انجام شده در طرح سهم من از بهشت ۲۱۶ هزار مورد ثبت شده که نسبت به سال گذشته افزایش۱۳۲ درصدی داشته است گفت: مردم و خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای اجرای این طرح به شمار۶۰۳۷۹۹۷۹۴۰۰۰۱۱۱۲۵ واریز کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «سهم من از بهشت» در استان قم
  • توزیع بسته های معیشتی و پیتزای نذری در شاهرود
  • خیران خوزستانی در خط مقدم خدمت به محرومان قرار دارند
  • توزیع ۲۴ هزار بسته کمک‌های مومنانه کمیته امداد در خوزستان
  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در محله دروازه ری قم
  • هزار و صد بسته کمک‌های مومنانه در اشتهارد توزیع شد
  • توزیع ۶۶۰بسته معیشتی بین نیازمندان
  • توزیع بسته معیشتی در آران و بیدگل
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی کمک‌های مومنانه مردمی در کرمان