Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس سیستان ‌و بلوچستان گفت: ۳ مرد مسلح که با تیراندازی هوایی و ضرب و جرح مرد جوانی را در برابر چشمان مردم در خیابانی ربوده‌ بودند، دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

سردار محمد قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در چابهار اظهار داشت: روز گذشته ماموران آگاهی زاهدان طی تماس‌های مردمی، در جریان ربوده شدن مرد جوانی در خیابان قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سریعا مأموران در محل حضور یافتند و در تحقیقات اولیه مشخص شد سه مرد مسلح سوار بر خودروی سواری 405 و با تیراندازی‌های هوایی، اقدام به ربایش مرد جوانی کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: با مشخص شدن این موضوع اقدامات پلیسی برای شناسایی خودروی متهمان صورت گرفت و ماموران آگاهی سریعاً پس از شناسایی متهمان آنهارا در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی ادامه داد: این سه متهم در تحقیقات اولیه مدعی شدند که به دلیل اختلافات شخصی مرتکب آدم‌ربایی شده‌اند و هدف‌شان از این جرم گروگان‌گیری نبوده است.

قنبری در انتها افزود: متهمان برای سیر مراحل قانونی پرونده تحویل مقامات قضایی شدند و همگی بدانند که خط قرمز پلیس امنیت، جان و ناموس مردم است و اجازه نخواهیم داد هیچ کسی به هر بهانه‌ای امنیت مردم را برهم بزند.

لینک کوتاه: asriran.com/0032FO

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۷۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ توحید فارسی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم کابل برق در سطح حوزه استحفاظی، موضوع با حساسیت ویژه و با هدف کشف این سرقت‌ها و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با گشت زنی‌های نامحسوس و محسوس و انجام اقدامات فنّی، تخصصی و اطلاعاتی با تلاش بی وقفه شبانه روزی، ۲ سارق حرفه‌ای سیم کابل‌ها را شناسایی و در یک عملیات منسجم غافلگیرانه و متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اعترافات این سارقان دستگیر شده اظهار کرد: متهمان در بازجویی‌های صورت گرفته به ۶ فقره سرقت سیم کابل برق از حوزه استحفاظی اعتراف کردند و از مخفیگاه آنها سیم کابل‌های مسروقه قابل توجّهی به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ فارسی به شهروندان توصیه کرد: مراقبت‌های لازم را در خصوص پیشگیری از سرقت به عمل آوردند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی و شرارت در زابل
  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • دستگیری متهمان سایبری کنکور
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها | آدم‌ربایی و قتل در مشهد
  • آدم ربایی نافرجام باحضور به موقع کارآگاهان پلیس فارس
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در زاهدان برگزار شد