Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، در راستای استراتژی کلان بانک قرض الحسنه مهر ایران مبنی بر گسترش خدمات خود به تمام اقشار جامعه در شهرهای کلان تا دور دست و محروم ترین نقاط کشور، توسعه شناخت از این بانک امری ضروری بود.

بانک قرض الحسنه مهرایران با ارائه خدمات نوین، متنوع و گسترده در بسیاری از شاخص های عملکردی در صدر نظام بانکی قرار دارد، لکن میزان شناخت جامعه از این بانک با خدمات گسترده آن تناسب نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بسیاری از موارد علیرغم داشتن سبد محصولات بسیار خوب برای عموم جامعه، پیام بانک به خوبی به مخاطبان منتقل نمی شد.

باوجود کلمه قرض الحسنه در نام، بر اساس پژوهش های انجام شده دایره شناخت این بانک در بین عموم مردم به عنوان بانکی که رویکرد اجتماعی دارد و صرفا فعالیت قرض الحسنه انجام می دهد بسیار محدود بود و در بسیاری از موارد با موسسات و صندوق های مالی و اعتباری اشتباه گرفته می شد.

گزاره هایی که ذکر شد رسالتی را در اداره کل روابط عمومی که متولی معرفی درست و شفاف برند است ایجاد نمود تا در پی حل چالش های اساسی برند و بهبود آن باشیم.

در همین راستا پروژه باز طراحی برند بانک مهرایران با شعار «این خانه را نشانی خوشتر است» بعد از تلاش و پیگیری با موافقت مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک از پاییز سال ۱۳۹۸ با انجام پژوهش های لازم آغاز شد و خوشبختانه امروز شاهد رونمایی از بخش هویت بصری این پروژه هستیم و پروژه بازطراحی برند بانک در سایر ابعاد هویت برند همچون هویت رفتار و هویت کلامی توسعه و بهبود می یابد.

بر اساس این اقدام، در تابلوهای جدید این بانک در انتقال محتوا به مخاطب نهایت دقت به عمل آمده و هویت بصری بانک کاملا حفظ شده است. همچنین نوع طراحی تابلو سبب شده است که شانس دیده شدن لوگو و لوگو تایپ در این چیدمان افزایش یابد.

این نکته را باید افزود که نوع قرارگرفتن ترکیب عناصر تابلو جدید از یک نظم درست و مناسبی برخوردار است به شکلی که مخاطب در اولین نگاه بانک مهر ایران را درک می کند.

مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران در آیین رونمایی از بازطراحی برند بانک بیان داشت: این افتخار بانک است که در نظام بانکی جایی که نرخ متوسط تورم کشور همیشه بالا است ما توانستیم منابع قرض الحسنه مردم، خیرین و مشتریان را جذب کنیم و تسهیلاتی با کارمزد ۴ درصد ارائه کنیم.

وی افزود: همه متقاضیان، مشتریان و مراجعین می دانند که دریافت این کارمزد هم برای پوشش هزینه های پرسنلی، اداری و بانکداری الکترونیک است.

مدیرعامل بانک مهرایران تصریح کرد: افتخار می کنیم که در بانکی هستیم که بسیار قبراق، چابک و توانمند است و از نظر بانکداری الکترونیک نیز جز برترین های شبکه بانکی کشور محسوب می شود.

وی ادامه داد: بانک مهرایران در حوزه بانکداری الکترونیک بسیار قدرتمند عملکرده و اولین و تنها بانکی به شمار می آیید که کاغذ را از چرخه عملیات بانکی خود حذف کرده است.

اکبری تاکید کرد: با راه اندازی سامانه میعاد در سال گذشته دریافت کاغذ از حوزه مشتری در تمامی مراحل افتتاح حساب و ارائه تسهیلات به صورت کلی حذف شده است. این سامانه ارزشی را برای بانک به ارمغان آورده که باعث افتخار آن است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانکداری الکترونیک بانک قرض الحسنه مهر ایران مرتضی اکبری بانک مهر ایران بانک قرض الحسنه بانک مهرایران قرض الحسنه برند بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۷۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از لوح ثبت ملی آیین پخت سمنوی سادات البرز

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم خاکی عصر دوشنبه در حاشیه مراسم رونمایی از لوح ثبت ملی آئین پخت سمنوی سادات استان البرز که در کاخ سلیمانیه برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه استان البرز دارای ۴۱ اثر ناملموس و بیش از ۳۰۰ اثر ملموس است، گفت: حدود ۸۵۰ اثر شناسایی شده این استان نیز در ردیف ثبت ملی قرار دارند.

وی بیان کرد: پیشنهادی که برای سال جاری داریم این است که وزارت میراث فرهنگی طی سه روز به صورت ویژه یکسری پرونده‌های استان البرز به ویژه ابنیه و محوطه‌های دارای اهمیت تاریخی بالا را خارج از سهمیه استانی سالانه به صورت ویژه بررسی کند تا بتوانیم عرصه و حریم تعداد زیادی از این آثار را به ثبت ملی برسانیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز با اشاره به اینکه از سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز اختصاص بودجه‌ای را درخواست کرده‌ایم، مطرح کرد: استان البرز به لحاظ دارا بودن عرصه‌ها و محوطه‌های تاریخی بسیار حائز اهمیت است و طبیعتاً ثبت عرصه و حریم آنها به منظور حفظ این میراث نیز اهمیت زیادی دارد.

خاکی با بیان اینکه برخی حریم‌ها و عرصه‌های واجد ارزش مورد تعرض قرار می‌گیرند که در صورت ثبت آنها بهتر می‌توانیم در محاکم قضائی از این امر جلوگیری کنیم، اظهار کرد: آئین پخت سمنوی پای دیگ سادات نیز حدود ۸۰ سال قدمت دارد و در طول سه نسل حفظ شده و در بعد محلی و منطقه‌ای نیز اثرگذار بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز با بیان اینکه این آئین و اثر ناملموس در تقویت هویت فرهنگی و اجتماعی و جمعی استان اثربخش است، خاطرنشان کرد: در رویدادها و اتفاقات استانی و ملی نیز سعی می‌کنیم از این اثر به عنوان یک داشته ارزشمند گردشگری خوراک و سوغات استان استفاده کنیم زیرا هم غذای سالمی است و هم پیوست فرهنگی دارد.

وی تاکید کرد: داشته‌های فرهنگی و تاریخی هر کشور بالاترین و بهترین ثروت‌های آن هستند و ما در اداره کل میراث فرهنگی البرز وظیفه داریم در جهت پاسداشت این داشته‌ها و آثار ارزشمند تلاش کنیم. خواهش ما از رسانه‌ها نیز این است که در بعد اثرگذاری اتفاقات و رویدادها، در جمع آوری آثار شناسایی نشده و سیاهه نگاری به ما کمک کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز اضافه کرد: هدف این است که بتوانیم بخش عمده‌ای از آثار ناملموسی که احتمال از بین رفتن آنها در طول سال‌ها و نسل‌های آینده وجود دارد را یک جا جمع آوری و ضبط و برای ثبت آنها به صورت انبوه و خارج از سهمیه استانی سالانه تلاش کنیم.

کد خبر 6079187

دیگر خبرها

  • سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است
  • در بانک دی بدون صف انتظار وام ازدواج دریافت کنید
  • ۵ هزار جوان ایرانی با وام ازدواج بانک سینا به خانه بخت رفتند
  • متقاضیان وام ۳۰۰ میلیونی بخوانند
  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم
  • رونمایی از لوح ثبت ملی پخت سمنوی البرز
  • رونمایی از لوح ثبت ملی آیین پخت سمنوی سادات البرز
  • بانک توسعه تعاون بیش از سهمیه تعیین شده تسهیلات ازدواج پرداخت کرد
  • برگزاری دور دوم انتخابات در دو حوزه خوزستان/ اتصال عمده دستگاه‌های احراز هویت به بانک اثرانگشت
  • پیش بینی ۳.۲ همت تسهیلات قرض الحسنه برای شرکت‌های دانش‌بنیان