Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سیدعزیز آشنا» شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه ایرنا ضمن اعلام این خبر افزود: پیرو توافق انجام شده میان مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، آزمون استخدامی این سازمان توسط این مرکز برگزار می شود.

وی اظهار داشت: با برگزاری این آزمون ۳۰۰ نفر از تمامی استان ها در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور جذب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آشنا گفت: ثبت نام این آزمون از روز شنبه ۳۰ فروردین ماه ۱۳۹۹ آغاز و در روز ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ پایان می یابد.

به گفته وی، آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در تاریخ ۳۰ خردادماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با اشاره به انتشار دفترچه آزمون، گفت: متقاضیان برای مشاهده اطلاعیه و دانلود دفترچه آزمون به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس https:hrtc.ir مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در اطلاعیه شماره یک خود عنوان کرد که این سازمان به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز به صورت استخدام قرارداد انجام کار معین از محل مجوز سازمان اداری و استخدامی کشور آزمون استخدامی برگزار می کند.

این اطلاعیه همچنین تاکید کرد که مهلت ثبت نام تمدید نمی شود و ثبت نام در سایت مربوط پس از اتمام مهلت اعلام شده، غیرفعال می شود.

برچسب‌ها سازمان جهاد دانشگاهی آزمون استخدامی سازمان امور اداری و استخدامی کشور سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان جهاد دانشگاهی آزمون استخدامی سازمان امور اداری و استخدامی کشور سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سازمان جهاد دانشگاهی آزمون استخدامی سازمان امور اداری و استخدامی کشور سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سازمان ثبت اسناد و املاک کشور آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۷۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره گیری از ظرفیت جهاددانشگاهی در راستای اهداف سازمان ثبت اسناد و املاک


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دکتر مسلمی نائینی در ابتدای نشست مشترک با رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه این نهاد ظرفیت و توان گسترده‌ای دارد، تصریح کرد: با وجود این ظرفیت‌ها، اما جهاددانشگاهی در حوزه ثبت دارایی‌های فیزیکی خود با مشکلاتی مواجه است که امیدواریم با تعامل و همکاری و راهنمایی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بتوانیم این دارایی‌ها را به مرحله مولدسازی برسانیم و با استفاده از این ظرفیت مشکلاتمان را رفع کنیم.
وی تأکید کرد: تثبیت مالکیت املاک و اراضی جهاد دانشگاهی و اراضی و املاکی که سالهاست مورد اختلاف و محل دعوا بوده نیازمند تعامل جدی با سازمان ثبت است.
مسلمی نائینی در ادامه در رابطه با تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» بیان کرد: جهاددانشگاهی زمین‌های بسیاری در پارک‌های علم و فناوری خود دارد که آن را در اختیار شرکت‌های دانش بنیان قرار می‌هد تا با بهره مندی از آن و افزایش تولیدات خود موجبات تحقق شعار سال را افزایش دهیم.
وی افزود: برخی از این شرکت‌ها اسناد مالکیت دارند، اما به دنبال آن هستیم سند اعیان نیز به آنها ارائه کنیم تا برای ادامه کار خود قوت قلب بگیرند و از این طریق مشارکت مردم در راستای جهش تولید را افزایش دهیم.
رییس جهاددانشگاهی با اشاره به اینکه این نهاد تولیدات علمی فراوانی دارد، گفت: امیدواریم تولید این محصولات را به مرحله انبوه برسانیم و در این رابطه از ظرفیت بخش خصوصی بهتر بتوانیم استفاده کنیم. به طور مثال در حوزه گیاهان دارویی خط تولید خوبی راه اندازی شده کرده‌ایم که در داخل و خارج از کشور می‌توانیم محصولاتمان را توزیع کنیم.

در ادامه این نشست مشترک، رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اینکه سال گذشته تجربیات خوبی در بحث همکاری با شرکت‌های دانش بنیان و پارک‌های علم و فناوری داشتیم، گفت: سازمان ثبت در زمینه تثبیت مالکیت و صدور اسناد حدنگار، نیازمند افراد متعهد با دانش تخصصی بالاست و تعامل با مجموعه جهاددانشگاهی راهگشای سازمان ثبت در تسریع و تسهیل صدور اسناد حدنگار است و ان‌شاءالله بتوانیم با انتقال تجربه و دانش در سال جدید زمینه همکاری را منسجم‌تر کنیم.
بابایی در ادامه گفت: خرید ماهواره با هدف به روزرسانی تصاویر ماهواره‌ای در تثبیت مالکیت اشخاص حقیقی و حقوقی در سال آینده و همچنین گسترش تعاملات با جهاد دانشگاهی در اجرای این طرح چهره جدیدی از سازمان ثبت را ارائه خواهد کرد.
وی با اشاره به دستاورد‌های سازمان ثبت طی ماه‌های گذشته عنوان کرد: ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی، ۵۱ درصد از پهنه‌های کشاورزی، ۸۰ درصد از اراضی موقوفه و ۱۰۰ درصد اماکن نظامی تثبیت و مستندسازی شده که این نتایج حاصل ۱۱۰ سفر استانی و تشکیل قرارگاه‌های حدنگاری «شهید سلیمانی» در تمامی واحد‌های ثبتی سراسر کشور است.
رییس سازمان ثبت در ادامه بر انعقاد تفاهم‌نامه مشترک فی مابین دو سازمان در تمامی حوزه‌ها بالاخص در حوزه حدنگاری و مالکیت معنوی و همکاری در برداشت‌های ماهواره‌ای در حوزه نقشه برداری، بهره گیری از ظرفیت نخبگان حوزه جهاددانشگاهی، تشکیل کارگروه مشترک برای تسهیل در صدور اسناد تاکید کرد و گفت: امروز در بحث تثبیت و صدور اسناد نیازمند کمک و همکاری افراد متعهد و دارای علم هستیم و در این راستا آمادگی استفاده از توانمندی‌های جهاددانشگاهی و متخصصان این نهاد را داریم.

دیگر خبرها

  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید
  • صدور اولین سند اعیانی توسط سازمان ثبت
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور
  • تحویل اسناد مالکیت حدنگاری ۵ تالاب و بزرگترین موقوفه کشور
  • اسناد مالکیت ۲۵ هزار هکتار حریم و بستر رودخانه در خوزستان صادر شد
  • جهادگر اردبیلی «جایزه البرز» در سال ۱۴۰۳ را کسب کرد
  • بهره گیری از ظرفیت جهاددانشگاهی در راستای اهداف سازمان ثبت اسناد و املاک
  • بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان جهاد دانشگاهی برای تسهیل در صدور اسناد
  • ۸۰ درصد از اراضی موقوفه تثبیت و مستند سازی شده است
  • نهضت سنددارکردن املاک آموزش و پرورش در استان بوشهر دنبال می‌شود