Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@21:10:14 GMT

دستگیری باند موادمخدر و سلاح در پاوه

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۷۴۹۷

دستگیری باند موادمخدر و سلاح در پاوه

دادستان پاوه از انهدام یک باند سلاح و مواد مخدر در سطح این شهرستان خبر داد.

«مسلم الماسی» در گفت‌وگو با فارس در خصوص این خبر، اظهار داشت: نظر به گزارشات واصله از پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان پاوه، مبنی بر وجود باندی توسط افراد بومی در راستای نگهداری سلاح و مهمات و مواد مخد ، موضوع در دست بررسی قرار گرفت و دستورات لازم صادر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باتوجه به اقدام انجام شده در روز جاری این باند متلاشی و دستگیر شدند و از آنها مقادیر زیادی سلاح و مهمات و مواد مخدر کشف شد،ازجمله به مقدار تقریبی یک کیلو گرم شیشه، یک کیلو گرم حشیش، یک کیلو گرم تریاک، یک کیلو گرم شیره تریاک، پنج هزار و 900 عدد قرص متادون کشف و ضبط گردید.

دادستان پاوه با بیان اینکه از این باند، تعدادی اسلحه جنگی و شکاری نیز کشف و ضبط شده است، ادامه داد: همچنین پنج قبضه کلت کمری همراه سه تیغه خشاب، یک قبضه سلاح شکاری، 120 عدد فشنگ کلاشینکف، 189 عدد فشنگ کلت کمری و 49 عدد فشنگ سلاح شکاری نیز کشف شد.

الماسی افزود: در این راستا چهار نفر دستگیر شده‌اند که با تفهیم اتهام و صدور قرارتامین کیفری متناسب به زندان اعزام شدند.

انتهای پیام/ح

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر دستگیری سلاح پلیس خبرگزاری فارس کرمانشاه پاوه الماسی دادستان یک کیلو گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۷۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی قزوین گفت: با تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین و با آگاهی ماموران، یک دستگاه کامیون حامل بار صیفی جات که از کرمان عازم یکی از شهر‌های شمالی کشور بود، مورد رصد قرار گرفت.

 وی ادامه داد: با توقف کامیون حامل بار صیفی جات شامل خیار، گوجه و پیاز بود، ماموران با هوشیاری پس از بررسی و جستجوی دقیق موفق به کشف مقادیری موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای نیز جاسازی شده بود را کشف کردند.

فرماندهی انتظامی استان قزوین ادامه داد: ماموران مبارزه با مواد مخدر در این رابطه علاوه بر کشف ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر، یک نفر را به عنوان متهم دستگیر و پرونده قضایی تشکیل شده در این رابطه نیز به مراجع قضایی استان ارسال شد.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه پلیس در مقابله و مبارزه با سوداگران موادمخدر از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد، افزود: از شهروندان درخواست داریم تا در صورت مشاهده هرگونه اقدامات مشکوک در زمینه فعالیت موادمخدر، مراتب را بلافاصله به سامانه پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.
 
فرماندهی انتظامی استان قزوین از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۹۰ کیلوگرم ماده مخدر را کشف و ۴۹ قاچاقچی را نیز دستگیر کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • عملیات برف‌روبی در محور پاوه به مریوان
  • شعار «مرگ بر اسراییل» پس از نماز جمعه پاوه طنین انداز شد
  • دستگیری و احضار اعضای باند تولید و اتتشار محتوای مبتذل در بوشهر
  • دستگیری پزشک قلابی ترک اعتیاد در خاتم
  • کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان
  • دستگیری ۲ شکارچی در پارک ملی/ ۲۷ فشنگ چهار پاره کشف شد
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • دستگیری موادفروش موتورسوار در تهران
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه
  • دستگیری باند کلاه‌برداران اسکیمری در کرمانشاه