Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@15:15:12 GMT

فدراسیون بهترین تصمیم را برای لیگ برتر گرفت

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۸۱۶۶

فدراسیون بهترین تصمیم را برای لیگ برتر گرفت

ایسنا/خوزستان سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با بیان این که فدراسیون برای تصمیم گیری درباره لیگ برتر، هم اندیشی و با تک تک باشگاه ها صحبت کرد، گفت: تصمیم گرفته شده مبنی بر تعطیلی لیگ، به ضرر هیچ باشگاهی نیست و فدراسیون بهترین تصمیم را گرفت.

سام بوشهری در گفت و گو با ایسنا در خصوص پایان یافتن لیگ برتر بسکتبال کشور بدون تعیین تیم قهرمان، اظهارکرد: باتوجه به شیوع کرونا ویروس و این که مشخص نبود تا چه زمانی شرایط بهبود پیدا می کند، فدراسیون نیز از باشگاه ها برای چگونگی اتمام لیگ نظر خواست و اتفاقا رییس فدراسیون در این زمینه، شخصا با خود من هم تماس گرفت و در نهایت نظر باشگاه پالایش نفت آبادان و تمام باشگاه ها این بود که ادامه لیگ به سود سلامت بازیکنان و تیم ها نیست و نظر تمام باشگاه ها نیمه تمام ماندن این فصل از لیگ برتر بسکتبال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این که فدراسیون برای تصمیم گیری درباره لیگ، هم اندیشی و با تک تک باشگاه ها صحبت کرد، گفت: این تصمیم به ضرر هیچ باشگاهی نیست. فدراسیون بهترین تصمیم را گرفت، ضمن این که قهرمان هم اعلام نشد زیرا هشت تیم حاضر در پلی آف، در شرایط مساوی قرار داشتند و جایگاه جدولی تیم ها به جهت بازی راحت تر است، وگرنه هیچ تضمینی وجود نداشت که چه تیمی از هشت تیم راه یافته به پلی آف، قهرمان شود.

سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان عنوان کرد: سال گذشته، تیم ما که در دو مرحله رفت و برگشت لیگ برتر در رده چهارم قرار داشت و شهرداری گرگان نیز که در جایگاه سوم بود، برگزارکننده بازی فینال بودیم و تیم های اول و دوم، برگزارکننده دیدار رده بندی بودند. ما با وجود این که در دور رفت و برگشت چهارم بودیم، به قهرمانی رسیدیم، یعنی این اتفاق می توانست امسال هم رخ دهد.

به گزارش ایسنا، فدراسیون بسکتبال ایران روز گذشته، 27 فروردین ماه با انتشار اطلاعیه‌ای رسما پایان مسابقات لیگ برتر مردان و برگزار نشدن مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها را اعلام کرد. البته به دلیل خواسته برخی باشگاه‌ها، این رقابت‌ها بدون معرفی قهرمان پایان یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان بسكتبال کروناویروس باشگاه ها لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۸۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری مهر، چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند. سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

کد خبر 6088484 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران