Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت اداره نذورات و هدایای مردمی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، ۵۰۰ پرس غذای حضرتی به همراه نمک متبرک و آبمیوه، بین بیماران کرونایی بیمارستان فیروزآبادی شهرری توزیع شد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، به همت اداره نذورات و هدایای مردمی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، 500 پرس غذای حضرتی به همراه نمک متبرک و آبمیوه، بین بیماران کرونایی بیمارستان فیروزآبادی شهرری توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمین حرم سیدالکریم(ع) با حضور در بیمارستان فیروزآبادی شهرری، ضمن توزیع غذای متبرک این بارگاه ملکوتی، برای این بیماران آرزوی صحت و سلامتی کردند. گفتنی است، اداره نذورات حرم حضرت عبدالعظيم(ع) به صورت هفتگى اقدام به توزيع غذاي متبرك مي نمايد و همچنین آمادگي تدارك و توزیع طعام متبرک جهت مراجعت و توزیع میان سایر بیمارستان های درمانگر ویروس کرونا را دارد. یادآور می شود، بانیان خیر می توانند نذورات و هدایای نقدی خود را به شماره کارت بانکی ۵۱۰۳- ۱۹۴۲-۴۶۱۰-۶۳۹۳ واریز نمایند و همچنین از طریق شماره تماس ۵۵۹۳۸۰۰۹ نیز اقدام فرمایند.  

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: آستان حضرت عبدالعظیم حسنی ع خادمین کرونا بیمارستان فیروزآبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار ملی ساخت ایران به زودی وارد خطوط مترو می شود

تین نیوز

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور از پیشرفت ۸۵ درصدی تولید قطار ملی تولید داخل کشور خبر داد و گفت: این قطار طی یکی، دو هفته آینده به صورت رسمی وارد خطوط حمل و نقل مترو خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، روح الله دهقانی فیروزآبادی با اعلام این خبر با بیان اینکه، پنج شرکت دانش بنیان با تشکیل یک کنسرسیوم در کنار جهاد دانشگاهی، وزارت صمت، وزارت کشور و شهرداری تهران این قطار ملی را طراحی کرده اند، اظهار کرد: این قطار ملی هفته گذشته همه آزمون های کیفی و استاندارهای ایرانی و اروپایی خود را با موفقیت گذراند.

دهقانی فیروزآبادی تاکید کرد: قطار ملی ایرانی اکنون آماده ورود به ایستگاه های مترو برای خدمات رسانی به شهروندان است.

وی با بیان اینکه اکنون ۸۵ درصد تولید قطار ملی تولید داخلی است، افزود: این قطار ظرف یکی دو هفته آینده به صورت رسمی وارد خطوط حمل و نقل مترو خواهد شد.

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه این قطار طی هفته های آتی وارد چرخه خدمت رسانی به مردم می شود، اظهار امیدواری کرد که با تولید انبوه این قطار، درصد داخلی سازی آن به ۹۲ درصد افزایش یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • صرف هزینه ۱۲۵۰ میلیارد تومانی برای بیمارستان بهارستان
  • عملیات وعده صادق روح تازه‌ای به کالبد مجاهدان طریق القدس دمید
  • تهران قدیم| ماجرای ساخت اولین بیمارستان پایتخت/ تصویری خاص از فضای بیمارستان و بیماران در ۱۵۰ سال پیش
  • قطار ملی ساخت ایران به زودی وارد خطوط مترو می شود
  • برطرف شدن احتیاج استان مرکزی به داروی وارفارین
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • بقاع متبرک انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • کشف ۱۱۰ کیسه مغز بادام چینی قاچاق در شهرری