Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ، بدری سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از اطفای آتش‌سوزی یک باب مغازه در بازارچه صفی بازار تاریخی این شهر خبر داد.

 بدری گفت: این آتش سوزی چهارشنبه شب در یک باب مغازه زیتون فروشی رخ داده بود که با واکنش سریع آتش نشانان مهار و اطفاء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: واکنش سریع آتش نشانان مانع سرایت و گسترش حریق شد ، بلافاصله آتش نشانان  لکه گیری و ایمن سازی محل حادثه را انجام دادند.

بازارچه صفی (صفی بازاری)، یکی از بازار‌های مجموعهٔ بازار تبریز است که به صورت شرقی-غربی بوده و ادامهٔ آن بازارچه انگج است.

در بازار صفی تعداد ۱۱۶ مغازه در شغل و صنف‌های گوناگون از جمله عطاری، خرازی، بزازی، پلاسکو، بیسکویت و شیرینی، پیه و دنبه فروشی وجود دارد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتش سوزی مغازه سازمان اتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۹۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت

 رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری سنندج گفت:به محض تماس با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در آساوله، دو اکیپ ۵ نفره از نیرو‌های ایستگاه‌های ۱ و ۲ آتش‌نشانی رای پشتیبانی به محل اعزام شدند.

آزاد طهماسبی در توضیح این حادثه افزود: نشت گاز ال‌پی‌جی و وجود شعله روشن همزمان در کارگاه عامل اصلی وقوع این آتش‌سوزی بوده است.

وی از مصدومیت یک نفر در این آتش سوزی خبر داد و گفت: در این حادثه دو مغازه نیز دچار خسارت جدی شدند و به دو باب منزل مسکونی در روبروی این کارگاه خسارت جزئی وارد شد.

طهماسبی با بیان اینکه نیرو‌های آتش‌نشانی با حضور به موقع آتش را در کوتاه‌ترین زمان مهار کردند، گفت: متاسفانه حریق به یک مغازه گاز پرکنی سرایت کرده بود که آتش این مغازه نیز مهار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند
  • مهار آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محدوده بازار
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت