Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@10:26:54 GMT

تکمیل طرح‌های شهری ملایر نیازمند ۵۰ میلیارد تومان

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۹۶۳۰

تکمیل طرح‌های شهری ملایر نیازمند ۵۰ میلیارد تومان

شهردار ملایر گفت: حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این طرح‌ها برآورد شده است و تمام تمرکز ما امسال بر تکمیل این طرح‌ها است.

به گزارش ایمنا، حسین بابایی اظهار کرد: مجموعه تفریحی و توریستی بام ملایر و مینی‌ورد، ساختمان پلاک ۱۷، مجتمع تجاری خیابان قائم‌مقام، ساختمان نیمه‌کاره پارک سیفیه و ساختمان جدید آتش‌نشانی در میدان بهارستان از جمله طرح‌های نیمه‌کاره شهرداری است که در اولویت شهرداری برای تکمیل قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این طرح‌ها برآورد شده است و تمام تمرکز ما امسال بر تکمیل این طرح‌ها است.

شهردار ملایر با اشاره به قول مساعد فرماندار برای کمک، گفت: در صدد هستیم امسال ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل بخشی از مجموعه مینی‌ورد هزینه کنیم.

بابایی ادامه داد: علاوه بر المان‌های نصب شده در این مجموعه، هم اکنون سردیس باغ مشاهیر و المان اهرام ثلاثه در دست اجرا است و تکمیل برج ایفل نیز در مراحل نهایی ساخت است.

وی اضافه کرد: سال گذشته در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مبلغی به شهرداری کمک شد که بخشی از آن برای احداث کانال‌هایی در شهر، خرید یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی و یک دستگاه بالابر ۲۴ متری هزینه شد.

شهردار ملایر با بیان اینکه عزم جدی برای اتمام این طرح‌ها وجود دارد، تاکید کرد: این طرح‌های نیمه‌کاره باید در این دوره به پایان برسد، در غیر این صورت تکمیل آن‌ها هیچگاه ممکن نخواهد شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 419098

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهرداری پروژه هاي عمراني مدیریت شهری شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی بودجه بودجه و اعتبارات شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تکمیل این طرح ها میلیارد تومان برای تکمیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۹۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت بلدیه تهران | آیا این بنا امسال افتتاح می شود؟

به گزارش همشهری آنلاین، عملیات سازه‌ای ساختمان خانه شهر ضمن اجرای شیب‌بندی بام و بخش اعظم نمای ساختمان به اتمام رسیده است. مسعود حق لطفی با بیان این مطلب عنوان کرد: «ساختمان خانه شهر (بلدیه تهران) از جمله پروژه‌های فاخر بازآفرینی شهری است و با توجه ‌به موقعیت مکانی، به ‌عنوان بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت محسوب می شود که با حفظ ساختار و شکل سنتی در حال مرمت است.»

مشخصات خانه بلدیه مساحت: ۴۹۰۰ مترمربع زیربنا: ۱۸ هزار متر مربع تعداد طبقات: ۴ طبقه (دو طبقه روی زمین و دو طبقه زیرزمین) کارکردها: فرهنگی با یک سالن چند منظوره به ظرفیت ۳۸۰ نفر، موزه با رویکرد معرفی تهران و شهرداری تهران، فضاهای نمایشگاهی و عرضه محصولات فرهنگی، بام سبز و سالن رسانه و تشریفات برای رخدادهای مهم دیپلماتیک شهر کد خبر 845115 برچسب‌ها طرح‌های عمرانی شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲۷ طرح منطقه‌ای و محله‌ای در منطقه ۲ تهران
  • ساختمان و سازه کارخانه کاغذ سنگ الیگودرز تکمیل شده است
  • تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • سرنوشت بلدیه تهران | آیا این بنا امسال افتتاح می شود؟
  • بازگشایی کارخانه ریسباف همزمان با هفته فرهنگی اصفهان
  • تکمیل بیمارستان اسلامشهر نیازمند ۵۰۰میلیارد تومان اعتبار است
  • کمک هزار میلیاردی دولت برای اجرای پروژه اتوبوس برقی در کرج
  • انتصابات جدید در شهرداری سنندج