Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@20:12:36 GMT

کاشت بیش از ۲۰ هزار درخت و گل فصلی در کرج

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۹۷۷۸

کاشت بیش از ۲۰ هزار درخت و گل فصلی در کرج

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، امیرحسین کاظمینی مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج  با بیان این که کاشت گل به منظور ایجاد چشم اندازی زیبا و بالا بردن روحیه نشاط عمومی انجام می گیرد، گفت: به همین منظور نیروهای واحد فضای سبز جهت رفاه و آسایش شهروندان اقدام به کاشت سه و ۵۰۰ اصله درخت و گل های شب بو، همیشه بهار و بنفشه در لچکی پیروزی،میدان اتحاد، حاشیه ورزشگاه انقلاب، تمامی بلوارها و میادین و پارک های سطح شهر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظمینی کاشت و واکاری گل های ثابت پوششی همچنین کاشت چهارو هزار و ۵۰۰ متر مربع درختچه در عرصه های سبز منطقه، رنگ آمیزی و ضدعفونی اِلمانها و تجهیزات پارکها را از دیگر اقدامات واحد فضای سبز برشمرد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج با بیان این که حفظ فضای سبز شهری به همکاری شهروندان نیاز دارد، افزود: از شهروندان در خواست می‌شود در حفظ و نگهداری فضای سبز شهر کوشا بوده و شهرداری را در این امر یاری کنند.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۹۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان از اجرای برنامه‌های متنوع ویژه هفته فرهنگی برای شهروندان این منطقه خبر داد و گفت: تور اصفهان‌گردی به همت اداره فرهنگی اجتماعی منطقه به‌منظور بازدید از ابنیه تاریخی و گردشگری اصفهان ویژه هفته فرهنگی اصفهان در محلات منطقه از امروز تا پنجم اردیبهشت و هشتم اردیبهشت ویژه خانواده‌ها از ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.
محمدمهدی کریمی افزود:در این برنامه شهروندان از سه مکان تاریخی (پل خواجو، میدان امام و مسجد جامع عتیق) بازدید می‌کنند و در این بازدید استادان گروه تاریخ دانشگاه اصفهان به‌منظور راهنمای تور و توضیح اماکن تاریخی با گردشگران همراه می‌شوند.
مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: در هر روز از اجرا پنج دستگاه اتوبوس ویژه شهروندان اختصاص داده شده و شهروندان از خدمات این تور به‌صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند.

دیگر خبرها

  • احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • کاشت یک میلیارد درخت راه حلی موثر برای مقابله با بیابانزایی
  • انجام عملیات سم‌پاشی درختان در منطقه ۵ اصفهان
  • راه اندازی تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی در اصفهان
  • کاشت ۴۰ نوع پیاز گل لاله در اراک
  • واکنش شهرداری به قطع درختان بوستان ستارخان
  • تحقق پروژه کاشت ۱۱۰ هزار درخت در اصفهان تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پشت پرده شایعه قطع درختان بوستان ستارخان چیست؟ | واکنش شهرداری منطقه به این شایعه
  • رصد مشکلات منطقه ۵ شهرداری کرمانشاه با حضور مسئولان