Web Analytics Made Easy - Statcounter

صالحی از انهدام باند جعل اسناد و عناوین دولتی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد و گفت: اعضای این باند قصد داشتند با ارتکاب کلاهبرداری و جعل اقدام به تملک مساحت قابل توجهی از اراضی مرغوب جزیره قشم کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد: یک باند جعل اسناد و عناوین دولتی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و منهدم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: متهمین اصلی دو برادر هستند که از طریق جعل عناوین و مجوز‌های دولتی و تهیه مهر مجعول افراد و مسئولین عالی رتبه کشور و ادارات و سازمان‌های دولتی و غیردولتی به کلاهبرداری اقدام می‌کردند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین تصریح کرد: متهمین قصد داشتند از طریق جعل عنوان و نشان یکی از اعتاب مقدسه و ارائه اسناد مجعول با ارتکاب کلاهبرداری اقدام به تملک مساحت قابل توجهی از اراضی جزیره قشم کنند.

وی افزود: پس از گزارش ضابطان و به دستور مقام قضایی، متهمان دستگیر و از مخفیگاه آن‌ها مهر‌های مجعول حدود هفتاد دستگاه اجرایی، نظارتی، نظامی و مؤسسات مذهبی و همچنین مقادیر قابل توجهی آلات و ادوات جعل کشف و ضبط شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین یادآور شد: پس از تکمیل روند تحقیقات و صدور کیفرخواست این پرونده جهت صدور حکم به دادگاه ارسال شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۰۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد

 رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: خودرو سنگین که راننده آن تخلفات پرخطر و ناهنجاری اجتماعی خود را در فضای مجازی انتشار می‌داد با رصد هوشمندانه کارشناسان این پلیس شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ مهدی نیکبخت  در رابطه با جزئیات این خبر گفت: در پی رصد و پایش اطلاعاتی کارشناسان پلیس سایبری استان، صفحه مجازی مربوط به یک شهروند که اقدام به انتشار تصاویر و فیلم‌هایی با تخلفات سرعت و سبقت غیرمجاز، سبقت از سمت راست خودرو‌های سواری، استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی، رانندگی همسر وی با وضعیت نامناسب و رها نمودن فرمان هنگام رانندگی و رقصیدن می‌کرد، شناسایی و تحت پیگرد قرار گرفت.

وی گفت:با بدست آمدن این اطلاعات شناسایی راننده خلافکاردررصد هوشمندانه ماموران پلیس راه قرار گرفته و در نهایت با کمک دوربین‌ها و سیستم‌های هوشمند این پلیس با همکاری پلیس راه استان اصفهان موفق به شناسایی خودرو کشنده رنو T نیوفیس شده و با هماهنگی قضائی خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه راننده متخلف سابقه دار ضمن انتشار رفتار‌های پرخطرخود در فضای مجازی باعث تضییع حقوق شهروندان نیزمی شده است ، گفت: سایر تخلفات راننده در حال پیگیری و پرونده پس از تشکیل تحویل مرجع قضائی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • فیلم/ انهدام تجهیزات جاسوسی و شناسایی اسرائیلی توسط حزب‌الله
  • شناسایی ۶۰۰ ملک مازاد دولتی در استان یزد
  • رفع تصرف اراضی دولتی شهرستان طرقبه و شاندیز به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • خدمات دارالترجمه رسمی در تهران
  • دستگیری باند کلاه‌برداران اسکیمری در کرمانشاه