Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@09:32:11 GMT

کارکنان ادارات در طرح «رزمایش مومنانه» پیش‌قدم شود

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۰۳۳۰

کارکنان ادارات در طرح «رزمایش مومنانه» پیش‌قدم شود

ایسنا/قزوین معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: با شیوع کرونا تعدادی شغل خود را از دست دادند و برخی نیز در این مدت درآمدی نداشته‌اند، لذا کرونا عرصه آزمون و امتحان همه ما است و انتظار می‌رود همه مردم به‌ویژه کارکنان و شاغلین استان در این آزمون پیش‌قدم شوند و طرح رزمایش مومنانه را پررنگ کنند.

منوچهر حبیبیT معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با اشاره به اینکه در مبارزه با کرونا مردم، خیرین، مدیران واحدهای تولیدی، بازار و اصناف واقعاً صحنه‌های زیبایی را خلق کردند، اظهار کرد: از جمله این اقدامات می‌توان به کمک‌های نقدی، خرید تجهیزات پزشکی از جمله ماسک، دستکش، ونتیلاتور و اکسیژن‌ساز، در اختیار قرار دادن برخی ساختمان‌ها و مجتمع‌ها برای مبارزه با ویروس کرونا و تهیه بسته‌های غذایی و بهداشتی کرده و توزیع آن بین نیازمندان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین بیان کرد: با توجه به تبعات متعددی که ویروس کرونا در بخش‌های مختلف به ویژه اقشار آسیب‌پذیر داشته، مشکلاتی را برای هم‌وطنان عزیز به وجود آورده که روحیه ایمانی و اخلاقی همه ما که منبعث از آموزه‌های دینی است می‌طلبد که به یاری آن‌ها بشتابیم.

وی ادامه داد: با شیوع کرونا تعدادی شغل خود را از دست دادند و برخی نیز در این مدت درآمدی نداشته‌اند، لذا کرونا عرصه آزمون و امتحان همه ما است و انتظار می‌رود همه مردم به‌ویژه کارکنان و شاغلین استان در این آزمون پیش‌قدم شوند و طرح رزمایش مومنانه را پررنگ کنند.

بنابر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، حبیبی تصریح کرد: کارکنان و همکاران اداری می‌توانند با پرداخت یک، ۲ و یا چند روز از حقوق ماهانه خود را به هر شکلی که مایلند به این طرح کمک کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اشاره کرد: با توجه به گستردگی حجم کار، شناسایی افراد هدف ظرفیت بالایی را می‌خواهد و از طرفی دریافت و توزیع‌ها بین نیازمندان مستلزم مدیریت منسجم است بر همین اساس بسیج به‌دلیل وجود پایگاه‌های متعدد در مناطق شهرها، بخش‌ها و روستاها از ظرفیت بالایی برخوردار است و می‌تواند این مأموریت را به نحو احسن انجام دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کمک مؤمنانه معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۰۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسئولان قزوین از فرمانده سپاه استان

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در سپاه صاحب الامر (عج) استان با سردار پاسدار رفیعی آتانی فرمانده سپاه و مدیران ارشد سپاه استان قزوین دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار استاندار قزوین با تبریک سالروز تشکیل سپاه از زحمات همکاران و فرماندهان سپاه استان تقدیر کرد.

سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه استان هم حفاظت از دستاورد‌های انقلاب و کمک به سازندگی کشور را از جمله وظایف سپاه بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اظهارات عجیب معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته/ تعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران: از کارکنان بیشتر شده
  • دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با کارکنان راه و شهرسازی استان هرمزگان
  • دیدار مسئولان قزوین از فرمانده سپاه استان
  • دیدار استاندار قزوین با فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • تغییر ساعات کاری از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور فعلا منتفی شد
  • انتصابات جدید در برخی ادارات کل بانک ملی ایران
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها اشکالی در ارتباط با بازار‌های جهانی وارد نمی‌کند
  • آغاز مطالعات طرح ترافیکی قزوین